• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja precis! Hemsidan! Där ligger alla bilder vi har och äger!

• Sanasol

:) Kollar det då! Den jag gillar mest som jag har i minnet är den när ni står på varsinn sida av trädet och kollar på varann. Mren ska kolla mera! :)

• Sanasol

De bilder jag gillar bäst är; Nr 51, 55, 64 och 69. Hoppas att det kan vara till någon hjälp..!

• Midsommardagsbruden

Tack så mycket för hjälpen!

Kul att höra någon annans åsikt!
    Vi hade faktiskt nummer 51 som tackkort just för att Melle var med, tyckte att vi var lite mörka runt ögonen, men det blir ju så i starkt solljus.

Gillar att man ser allt i helhet, klänning och frisyr så 64 är rolig men det ser ut som jag äter på min mans ros på slaget!!! Tycker om samma bild fast den som har oss i profil när vi tittar på varandra oxå! Åhhh, vad svårt det är!

• Sanasol

:) Hej hej!

Du har nog rätt angående rosenm hungrig kanske? Nämen, bild 66 är också väldigt fin! Men det beror ju helt på hurdan bild ni vill ha som förstoring. Kan ju vara trevligt om Melwin är med också, eller? Ni får nog göra två! ;)

• Midsommardagsbruden

vá söt Du är!!!

Till min farmor funderade jag i alla fall på att ta en variant av ram som tar tre mindre kort. Jättesnygg. I den placera ett på oss två, ett på Melle och ett där jag håller om farmor. Det kan vara lite kul!

• Midsommardagsbruden

Mindre kort... Jag menar förstoringar men inte så stora!

• Sanasol

Ja, det är jättefint såna ramar som tar tre kort. Vi har också köpt en sådan, inte så stor men vi har inte satt några kort i den ännu. Vi ville ta svartvita bilder på oss...

:) Tror det blir jättefint med en sån ram till farmorn! Vad blir det till er själva då? vilken bild?

• Midsommardagsbruden

Svårt men gilar nr 66, den på trappan i prpfil när vi ser på varandra. Om man ska ta en närbild så tycker jag 31 är okej, men min man håller i buketten på den eftersom jag håller upp släpet. Vi skyndade oss in under ett tak för det kom en regnskur så vi bara busade på helt oförberett, med grimaser och pussar!!!

• Sanasol

Ja, ta en härlig bild!! Fast mest gillar jag fortfarande den vid trädet, den är otroligt vacker!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop