• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Riktigt spännande, men jag hoppas lite på julen ändå jag :) myspys.

Ja, gör det!! :) Har ni också fått snö förresten?

• Midsommardagsbruden

Hemma igen efter badis och det snöar rill Melwins stora lycka! Lite snöblandat snarare, men vi bor ganska högt upp så här ligger det kvar vitt på marken!

• Sanasol

:) Trevligt! då får han leka lite i snön idag då! Här ligger det kvar ännu, och har kommit lite mer. Det är himla mysigt!

Ska snart sticka iväg till skolan, vi ska ha något gruppsamtal. Har inte riktigt förstått vad det innebär, men det lär ju bli tydligt för en när man kommer dit! :)

• Midsommardagsbruden

Här ligger snön kvar ännu, men frågan är hur länge? Vi har varit på sång idag och nu ska det bli dusch och mat för lilleman. Min store man är i Umeå (!) på en ledar utbildning så jag får barnvakt av brorsans 13-åring ikväll när jag spinner. Detta innebär att jag får sovmorgon imogonbitti för jag måste lämna på dagis. Stackars mina medarbetare bara, fredagar brukar vara rätt mycket på jobbet!

• Sanasol

Hej hej!

Jo, frågan är r länge snön är kvar, det är ju så varmt i luften! :( Aha, så han är i Umeå... men det kan ju vara mysigt med en vardagsmorgon tillsammans med mamma också, tror du inte Melwin tycker det?

Vad ska ni ha för er i helgen då?

• Midsommardagsbruden

Nu ska jag snart krypa ner hos sonen och sussa jag mé!

Snön ligger kvar på gräsmattorna men vägarna är bara nu.

Helgen har inga särskilda planer än så länge! Skönt!

Ska ta en allvarlig funderar på julklappar, tiden fram till jul kommer att gå fortare än vad man tror.

Du/Ni då?

• Sanasol

:) Mhm, här är det vitt överallt ännu. Men det försvinner säkert om det fortsätter att vara såhär milt ute.

Ja, julklappar. Mamma frågade mig häromdagen vad jag önskade mig, kändes väldigt avlägset men det går nog fort som du säger!

I helgen blir det lugnt och mysigt med mat och vin. Sedan ska vi åka och prova ut storlekarna på ringarna på lördag och kika en extragång. Efter det blir det väl lite strosande på staan. Ska väl hoppas på bra väder också så kan man vara ute! :)

• Midsommardagsbruden

Låter som en suverän helg! Spännande med ringarna! Pirrigt?!

• Sanasol

Jo, det känns lite pirrigt sådär, men samtidigt jättehärligt att det äntligen är dags! :) Känns ju verkligen som att man vill ha sin förlovningsring när man bestämt tid för bröllopet, för då är man ju i allra högsta grad förlovad! :)

• Midsommardagsbruden

Nyfiken på vad det blir för ringar! Har Ni bestämt Er? Ni var väl lite osäkra sist vi tog upp det, angående materialet och så?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop