• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Stackars lillgrabben! Lät himla otrevligt det, förstår att han gråter det är ju inte alls kul att vara sjuk och inte kunna göra nåt åt det onda! :(

Skönt att man själv inte får det iaf...

• Midsommardagsbruden

Inatt var ett tillfälle då man önskade att man kunde "få ta över det onda"! Han grät om jämrade sig hela tiden, är seg idag, sov två timmar allt som allt!

• Midsommardagsbruden

Men jag ska inte klaga, för han är ett ovanligt friskt barn annars, så jag skäms nästan att jag beklagar mig!

• Sanasol

:) Nä, man ska ju inte klaa då! Men det är klart att det är jobbigt när man inte sovit på natten ordentligt och när han mår dåligt och verkligen behöver en hela tiden...!

• Midsommardagsbruden

Ett tips! Sov och njut innan du blir mamma !!! Även när de är friska så sover man inte till 100%! Men det är ack så mysigt!!!

• Sanasol

:) Jadu, hur ska det gå? Jag som älskar att sova, det är nog bland det bästa jag vet faktikt!

• Midsommardagsbruden

Tror att man är skapt som förälder att gå på sparlåga av sömn...de första 15-20 åren. Då räknar jag in tonåren, ungdomsdisco och alla oroliga år som kommer.

Berättade för en tjej nyligt om Melles första biobesök. on kontrade och berättade att hon nyligen hämtade hem sina barn från bion klockan 23.00 en kväll. Insåg att jag själv snart är där...oj oj...hur ska jag fixa det. Brukar säga lite retsamt till folk att han ska vara min lilla bebis till han är 27, och inte får träffa några tjejer innan dess! Skämt åsido, jag vill inte bli en sån där hemsk och granskande svärmor...

• Sanasol

:) Ja, just det. Madagaskar var det va? Vi såg den i lördags faktiskt! :)

Han kommer ju alltid vara din lille plutt, det är som min lillebror. Han fyller 18 i sommar och jag kallar honom fortfarande för lill-lill ibland. (vi kallade honom det när han var liten).

Nädu, du får nog vara en snäll svärmor. Hemskt med såna som dömer en för allt man gör! Men det är ju ett tag kvar ;)

• Midsommardagsbruden

Som de flesta har man nog en sån i bagaget, det finns inget värre, därför vill man inte bli så själv som sagt!

Vad tyckte du om Madagaskar? Tänkte Du på oss när Du såg den eller?

• Sanasol

:) Självklart tänkte jag på er när jag såg den!! Den var väl rätt rolig, men kan tänka mig att det blev lite väl mycket att hänga med i för lillkillen! Men barnfilmen nu för tiden är ju ofta lite vuxenfilm också. Tänker på Shrek till exempel!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop