• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Cybermamman

Vi åkte till Italien och det var såå härligt...fem dagar bara, så vi längtar tillbaka och vill hinna med mer

• Sanasol

Jo, men det är rätt lugnt! Tror det går bra, bara man vet vad man ska göra! Ska föröska städa lite här hemma nu för att skingra tankarna litegran, man vet aldrig det kanske går upp ett liljeholmens! :)

• Midsommardagsbruden

Cyber...

Vart i Italien? Kan tänka mig att det är ett sånt semestermål som man måste besöka minst ett par gånger! Först för att se allt man "måste" se, för det måste vara en hel del, sen bara för att njuta...

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Städa på Du, det kan göra underverk i hjärnans kapacitet...

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Har det löst sig med skoluppgiften? Pluggar Du febrilt?

• Sanasol

Hej hej, allt klarnade något när jag pratade med läraren idag, så det ska lämnas in i morgon är det tänkt! Dock så tyckte inte läraren heller att textens innehåll var relevant till uppgiften, direkt. Men det är ju inte hon som bestämmer!

• Midsommardagsbruden

Bra att det ordnade sig!

När blir ringarna klara då?

Ingen allahelgonaförlovning på gång?

• Midsommardagsbruden

Bus eller godis???

Gomorron! Kanske vi hörs senare! Kram!

• Sanasol

Om ca 2 veckor sa dem när jag pratade med dem i onsdags. Hoppas att de blir klara innan nästa helg för då är vi lediga båda två så då finns det nog en chans :)

• Sanasol

Hej hej, nu tänker jag på tok för mycket! Sitter här med rå-ångest och kollar på bilderna av "vår" kyrka, det är ju pyttelitet. Det går kanske inte ens att ha någon som sjunger solosång för en där framme... näe, blir helt ledsen!! En vigsel utan mycket musik skulle inte vara oss alls... hur ska man göra??!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop