• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja! Även lejonkungen, Björnbröder och IceAge är läskiga men oxå för lite äldre barn förstås. Men skoj att tankarna gick till oss!

• Sanasol

:) Tycker det är ganska bra att det finns såna budskap i filmerna som tilltalar även äldre. Tänkte främst på kärlekssagan mellan Shrek och Fiona. Men min favoritfilm i barngenren är Skönheten och Odjuret, jag var ju ganska liten när den kom och den håller i sig!

• Midsommardagsbruden

Den är underbar! Och det är de allra flesta som kommit på senare år. Och jag säger bara, vilken filmmusik det är i dagens filmer!!!

• Sanasol

Ja, det är verkligen välgjord musik också! Det är ju välskriven musik, inte alls någon snabbt ihopsatt visa eller något... och det är underbart!

• Midsommardagsbruden

Har du läst tråden 700 rosor!!! Visa den för din blivande!!! Kan vara något kanske?

• Sanasol

M, läste den! Hade nog faktiskt blivit arg ifall han kastat pengarna på 700 rosor! Känns som att man hellre sparar dem till bröllopet :) Dessutom är det det enkla som berör mig mest, och vi är inga "storslagna" människor på det viset heller!

Hur friade du/din man?

• Sanasol

Jag menar, det räcker ju med tio ;) Däri är ju också symboliken för ett frieri!

• Midsommardagsbruden

Ja precis! Håller med Dig!

Min man friade helt oväntat precis på tolvslaget under en himmel av ett storslaget fyrverkeri på Millenium!

Då hade vi varit förlovade i fyra år, ett gemensamt beslut, men när folk frågade om vårt ev giftemål så svarade jag lätt; när han ber pappa om handen eller friar...

Vi höll som bäst på med våra oändliga försök med att skaffa barn och proriterade inte att gifta oss under de åren då alla pengar gick till IVF. Men till sist så blev det både det ena och det andra. Så lyckligare än så här kan man bara inte bli...

• Midsommardagsbruden

Satt och pysslade med lite bilder!
    Har skickat ett mail till Dig!

• Sanasol

Hej hej!

Förstår att det var ett himla mysigt frieri! Det är ju de där tillfällena som gör det, tror absolut inte att det blir bättre för att man anstränger sig halvt ihjäl för att det ska bli det perfekta ögonblicket!

Förstår att det tog ett tag med giftermålet och att ni hellre prioriterade pengarna på andra saker, vilken hiskelig tur att ni fick både och tillslut! ;)

Å, är lite pirrig nu! Vi ska åka ner på stan efter tolv och prova ut våra ringar en sista gång, samt storleken innan beställning! Så roligt, man har ju väntat jättelänge nu på det här.

Kollade min mail, vilket charmtroll! Å sötare pepparkaksgubbe får man väl nästan leta efter??

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop