• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja så mycket kan jag säga: Det svåraste med att ordna bröllop är gästlistan!!!:-0 Man vet inte vart man ska dra gränsen!

• Midsommardagsbruden

Det skulle vá

• Sanasol

M, det är svårt! Vet inte hur man ska göra egentligen, de jag har valt från min sida är personer som spelar eller har spelat en stor roll i mitt liv, såna som känns viktiga helt enkelt. Det är ca 26 personer i nuläget. Får se hur många han får ihop på sin sida...

• Midsommardagsbruden

Att välja med hjärtat är en bra idé, vi bjöd släktingar som vi umgås med och inga "måsten-gäster". Vänner är enklare för det känns på en gång om de ingår i gästlistan eller ej!

• Sanasol

Jo, precis! Det är släktingarna som är svårast, jag kommer bjuda min mormor och morfar och sedan är det kusinerna med faster och farbror på pappas sida som blir bjudna. De är egentligen de enda kusinerna som jag träffar hyfsat regelbundet, dessutom var jag och sambon bjudna på en av deras bröllop i somras! :) Sen är de sjönsjungande och finspelande folk också, så de kan säkert hjälpa till med musiken i kyrkan, hoppas jag på!

• Midsommardagsbruden

Låter bra att kunna dra lite nytta av gästerna

Ni kommer nog få fram en bra gästlista men man kan få lite magont och dåligt samvete på vägen, men jag håller fast att man ska välja med hjärtat och inte med samvetet, då blir det nog bäst!

• Sanasol

:) Ja, hjärtat är väl det som är bäst! Går inte riktigt att bjuda bara för bjudandets skull! :)

• Midsommardagsbruden

Min lille plutt har åkt på något virus!
    Så maken har varit hemma på förmiddagen så jag bytte av vid lunch. En mamma till en dagiskompis trodde att hennes son hade fått vattkoppor, men det vísade sig vara virus med feber, utslag och blåsor i munnen. När Melle klagade på "ont i munnen" igår så förstod jag direkt vad det var frågan om. Det verkar vara av en lättare karaktär men det är blåsor i munhålan och lite hängigt här idag!

• Sanasol

Aaah, vad himla jobbigt!! :( Så då sitter han framför teven och slappar idag då? Lät verkligen inte sm något roligt virus att åka på...!

• Midsommardagsbruden

Det går lite upp och ner. Ibland är han vid gott mod och ibland börjar han gråta för att det gör ont i munen. Vi myser och läser lite böcker, har även sett en Bullerbynfilm på video.

Tur är att det inte verkar bita på vuxna. Läkaren sa att det här viruset bara smittar bland barn.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop