• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja skönt!

Hemma igen, skiftbyte med maken. Blir snurrig på sonen, ibland är han hur pigg som helst och stundvis hängig. Men han är väl lite i obalans eftersom att han inte får i sig så mycket mat då det gör ont i munnen. Just nu går han på glassdiet, svalkar skönt på små blåsorna.

Ja, frieriet var ett rörande ögonblick. Det var extra kul eftersom att det kom så oväntat!

Spännande med ringarna! Vad Du ska längta tills den sitter på fingret!

• Sanasol

:) Jo, glass är skönt när man har ont i munnen! Men det är ju bara ett tag, så han far nog inte så illa utav det heller.

Ja, längtar som attan! Fast nu sitter jag med skolarbete och fattar ingenting. Ser ingenting i texten jag ska hänvisa till som har direkt koppling till skolan... det är ju så att man skulle kunna grina!

• Midsommardagsbruden

Tufft när man kör fast sådär i skolarbetet! Det är inte så att Du bara sitter och tänker på förlovningsringarna så du inte kan se texten framför dig!

• Cybermamman

Hej, svarar här hemma hos dig istället. Läget är väl halvhyfsat och okontrollerat kan man säga. Surt väder, mycket roligare att tänka tillbaka på bröllopet för att inte tala om bröllopsresan *suck*

Själv då? Länge sedan jag kikade på din FL-sida kanske dags att ta en tur dit på spaning

• Sanasol

:D ja, lite så är det förståss! Men sen fattar jag faktiskt inte hur de har tänkt att vi ska koppla ihop litteraturen med det vi skriver om. Usch tycker det är så svårt!

• Midsommardagsbruden

Cybermamman!

Vet inte vad som hände, postade mitt inlägg och sen bara strulade datorn så jag fick stänga av den en stund. Nu är jag tillbaka.

Visst är det härligt att man kan tänka tillbaka på bröllopet såna här gråa dagar! Ännu ett argument för mina ogifta väninnor!

Vart var Ni på bröllpsresa?

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Finns det ingen kurskamrat eller lärare du kan fråga när du kör fast? Måste vara jobbigt att ödsla massa tid på funderingar i såna här lägen!

• Sanasol

Har mailat alla jag vet, men inte fått svar än. Har försökt ringa en i klassen också, men såklart inte hemma!! :( Men det ska inte vara inne förrän på fredag och vi har lektion i morgon så jag får fråga då ifall jag inte lyckas förstå! :)

• Midsommardagsbruden

Tufft läge! Det är svårt när man kör fast och synd att du måste sitta med uppgiften dagen före den ska vara klar!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop