• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Hej hej! Jo, jag känner mig rätt nöjd med inbjudan. Vad tror du om texten då, något som fattas eller nåt som låter skumt? inte alltid man ser sådant själv..?

Jo, annars är det bra! Har fått en fallbeskrivning som vi i grupp ska skriva analys på utifrån en viss utvecklingspsykologisk teori. Jobbigt, har läst igenom det nu och vi ska träffas i morgon bitti. Kan inte fatta att de drar igång massa nya grejjer just innan kusen är färdig!!

Har bytt till vinterdäck idag också, sambon tvingade ut mig att hjälpa till! Vet inte hur mycket hjälp jag var men det är bra att fräscha upp hur man gör litegran ifall man skulle bli stående! Men men... hur är det hos er då?

• Midsommardagsbruden

Tunga uppgifter och ämnen att ta tag i, men oftast går det väl bra bara man kommer igång, eller hur?

Inbjudan tycker jag ser bra ut, det verkar inte saknas något vad jag kan se.

Känns jättekallt här idag, fast det bara är fem minus. Men det känns som det vore snö i luften. De lovar mildare väder och ev regn, så vi får väl se.

Hjälpte min farmor igår. Ner med alla gardiner, torkade och upp med nya så hon hat julfint nu. Idag blir det väl inget särskilt just.

• Sanasol

Jo, koim just från skolan. Vi har suttit med det där under förmiddagen och diskuterat fram och tillbaka. Vi har också skrivit litegran, men nu ska vi läsa igenom och träffas i morgon också. Hoppas det blir bra!

Aha, lite höstfint är ju alltid trevligt! :)

Kallt som attan här idag också, ca minus 8 grader men det känns kallare. Lite bitande i benen... men det är väl härligt att vintern kommer snart också! :)

• Midsommardagsbruden

Man blir lika förvånad över kylan varje år, fast man vet att den ska komma! Bitande var rätt ord!!! Det är en speciell kyla! Mössa och vantar på!!!

Satt just och läste inläggen i vår gästbok, tycks vara många planerande brudar som hittar till vår hemsida!

• Sanasol

:) Jo, men det är lite mysigt när det blir vinter också. Åka skidor och ha halsduk och långkalsonger. Jag älskar långkalsonger, det är verkligen skönt!! :) Skumt kan tyckas.

Ja, jag tror också att er hemsida är populär, det finns ju så många fina bilder! :)

• Midsommardagsbruden

Gillar oxå att klä mig varmt och ta del av vad snön kan erbjuda!

Tack! Det är skoj att så många kan ta del av hemsidan! Skulle vilja utveckla den lite mer, det är på gång med lite funderingar!

• Sanasol

:) Ja, det är alltid mysigt! Särskilt när man kommer in efter en dag utomhus med röda kinder. Sätta sig ner och dricka varm choklad och ha massor med tända värmeljus... mysigt! Längtar till julen också, misstänker att det kanske inte blir förrän då det händer något med förlovningen. Men det är inte mig emot, julen kommer bli otroligt mysig! :)

Ah, jaha. Vad hade du tänkt dig då med hemsidan? Å, vill också ha en hemsida. Funderar på ifall vårt bröllop är hemligt eller ej, min sambo sa nåt skumt häromdagen.. "Va? är det hemligt?" så jag vet inte om han sagt det till nån eller... me men... inte många som vet det hur som helst.

• Midsommardagsbruden

Vill gärna ha en dagboksfunktion. En presentation av oss var och en. våra låtar från kyrkan uppspelade om man trycker fram texterna. Bakgrundsmusik medan man kollar igenom hemsidan. Kunna lägga upp fler bilder.

Har Du något förslag på vad man kan ha med?

• Sanasol

Tycker att det var bra förslag du hade, kan också vara en idé att skriva ut vem som skrivit texterna till era låtar! :)

• Midsommardagsbruden

Ja! Bra idé!

Vet att jag nämnt det i min bröllopsberättelse, men söker man fakta så kanske det är lite långsökt...

Våra bilder tar rätt så mycket plats, men det skulle vara kul att lägga in fler från olika speciella händelser och våra resor och skriva små reseberättelser.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop