• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

:) nej, han jobbar både ikväll och i morgon käll. Lite tråkigt är det förståss men då kan man fixa på lite med sitt. Ska försöka läsa lite inför veckan bland annat.

Mysfredagen ja :) Härligt det!

• Midsommardagsbruden

Konstigt att man blir så effektiv när ens ena hälf är borta på jobb t.ex. Så blir ja också!!!

• Sanasol

Jo, sån blir jag alltid. I somras när han var i jämtland och jag här städade jag som en dåre. Underligt! Men bra för det blev ju rent. :)

• Midsommardagsbruden

precis!!! städar bäst solo!!! :-d

• Midsommardagsbruden

Precis!!! Städar bäst solo!!!

• Sanasol

Jo, annars blir det så mycket snack. Sedan så städar jag nog bäst ifall jag är lite smått arg också... *s* låter kanske skumt!

Har fått massa nya typsnitt till datorn som jag håller på att installera. Kul att se och prova att skriva litegran. Vad skrev ni i er inbjudan?

• Midsommardagsbruden

Mmmm, städar också bra när jag är arg!

Vår inbjudan kan Du se under trycksaker på vår hemsida. Tror man kan läsa texten rätt bra!

Min man gick och nattade fredagsmyskillen nu, skulle jag göra det vore det godnatt! Var sugen att se Idol, har inte sett ett avsnitt sen fredagsuppträdanden startade. Hänger du här eller slappar du i soffan?

• Sanasol

Hej hej!

sitter vid skrivbordet och pysslar med annat men kollat BT emellanåt. Har lekt med photoshop och gjort lite fina monogram och olika saker! :) Så roligt när man börjar fatta hur man gör!

• Midsommardagsbruden

Lägger du upp det på er sida om det blir några bra förslag??? Nyfiken!!!

• Sanasol

Jo, kan göra det med en gång... iaf de som inte som svslöjar vad vi heter... :)

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop