• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Den sista var MYCKET läcker!!!

• Sanasol

Den med grått och rosa tillsammans eller? Tycker att den med S ovanför M är fin också, lite annorlunda. Men finast är just den med båda färgerna, samlar ju allt så bra!

• Midsommardagsbruden

Gomorron! Har varit uppe med Mel en stund nu, vi ser barnTV i soffan under täcket. Vi har tänt en massa värmeljus och gjort en brasa. Man saknar att vakna tillsammans med honom i och med att man alltid kliver upp så tidigt och aldrig hinner träffa honom. Nu sitter jag här en stund.

Gillade nog den sista bäst just för att den fångade upp färgtemat så bra, men är mycket för det stilrena också där S är ovanför M. Går det inte att få in båda färgerna i den varianten då?

• Midsommardagsbruden

Så kul att du skriver i gästboken.......

• Sanasol

Hej, lät som en riktigt mysig morgon. Själv har jag sovit som en stock till för en stund sedan, märkte inte att sanbon jom hem i natt och inte att han klev upp! ojoj...

Ska försöka att få in båda färgerna i det andra. Gillar den då det är lite annorlunda. Cet bara inte hur det passar när det är så pass stela bokstäver... ska prova!

• Sanasol

Har skrivit en variant på den nu. I olika gråa nyanser med & och datum i rosa.

• Midsommardagsbruden

Ja!!! Varför inte? Jag gillar den skarpt!

Du då? Hur känns det?

• Sanasol

Jag gillar samma som du, men min sambo gillar den med den lite snirkliga texten bäst. Men det måste man ju som tur är inte bestämma sig om redan nu.

Usch och fy sitter och har ont i magen idag. Så himla jobbigt med mensvärk och elände. :(

Vad gör ni hos er idag?

• Midsommardagsbruden

Stackars liten!

Är trött men försöker hålla mig vaken med att springa runt och plocka iordning lite. Vill se om Waterloo vinner?! Eller ej!!

Vi har ätit tacos. Melles storebror har varit här på middag. Nu är han på krogen med sina vänner.

Du då? Vaken eller?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop