• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jag förösker att hitta klänningar som inte är allt för dyra. Vet inte exakt vad de ligger på, klänningen från Sincerity ligger ju på ca 12 000 så den kan jag glömma med en gång. Har bestämt mig att det inte är värt så mycket pengar. Så då faller även klänningen från Rembo bort. Den från Bonny finns att beställa på nätet för ca 399 dollar = 3160 kr + frakt så det kan ju vara okej.

Gillar den sista bilden också, den är himla fin! Ska föröka att åka och kolla in Nixas klänningar också någon dag, de är ju inte sådär tokigt dyra. Tänker mig ca 7000 inte mer helst. Vad betalade du för din klänning?

• Midsommardagsbruden

Så fort man glömmer, eller förtränger snarare. 5400 för klänningen. 350 för underkjol. Uppläggningen gick på en 500. Kemtvättade den på en gång och det gick på 350. Så visst har man lagt ner lite, men fick precis vad jag ville ha utan att det blev fantasisummor.

• Sanasol

Ja, det är ju ändå rätt rimligt pris för en klänning tycker jag. Dessutom får man ju "tillbaks" lite om man tänker sälja den sedan. Och det tror jag nog att jag gör faktiskt! :)

• Midsommardagsbruden

Har inte annonserat ut min än! Latmasken du vet!

• Sanasol

:) Inte separationsångest då eller?

• Midsommardagsbruden

Nix, inte det minsta...tror jag

• Sanasol

:D M, om jag inte hade blivit en sån tjockis kunde jag köpa den av dig...

• Midsommardagsbruden

Jag menar, vad ska man ha den till? Jo jag vet jag kan alltid ha den som måttband varje vår och få pli på sommarfiguren

• Midsommardagsbruden

Nu hann du med ett inlägg innan mitt postades!

• Midsommardagsbruden

Men har Du verkligen gått upp så mycket?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop