• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

:( Jobbigt att vara sjuk. Vem blir det som stannar hemma då då?

Jo, det ska bli spännande. Sambon får ringa eftersom han bäst känner till området. Dessutom måste jag vara på skolan hela dagen, och han jobbar kväll! Men det blir trevligt att höra... föröker få reda på passande lokaler, men det är ingen här som svarar iaf :(

• Midsommardagsbruden

Min man blir hemma. Det är värre att undvara mig eftersom att vi är så få på min arbetsplats, men pftast så brukar vi göra så att han är hemma förmiddagen och jag som vanligt på eftermiddagen. Vi delar lika och det blir mest rättvist.

• Sanasol

Ja, det är klart! Bra när man kan göra så, då förölorar man ju inte så mycket arbetstid på det.

Hu, har suttit på universitetet och skrivit på rapport idag tillsammans med en annan tjej. Tråkigt, men ganska intressant ändå. Vi ska fortsätta i morgon också... blir en tuff vecka!!

Hur är läget med dig och Melwin då?

• Midsommardagsbruden

Melwin är redan bättre! Tur det för det är fotografering och bad på dagis denna vecka! När jag ringde och sjukanmälde imorse så höll fröken på att svimma.
    -MELWIN SJUK??? HAN ÄR JU ALDRIG SJUK!!!
    Tar det lite lugnt ändå och myser på för fulla muggar. Förbereder mig lite för terminens första föräldraråd och kollar imkommande mail med en god kopp kaffe i hand.

Har du hört nåt från den blivande angående bokningen av kyrka osv?

• Sanasol

Skönt att han börjar bli bättre redan. Vad bra att han för det mesta är frisk iaf, det är så jobbigt att vara sjuk för att inte tala om tråkigt. Särskilt när man är barn.

Jo, vi ska föröska boka i veckan, men vi vill hitta en lokal som vi kan få se bilder på innan så att vi kan boka allt med en gång. Skulle kännas trist att stå där med det ena och inte det andra när det börjar närma sig.

• Midsommardagsbruden

Känner du til några lokaler? Om inte så släng ut en tråd här på BT, kanske blir det napp om något bra alternativ du missat!

• Skidbrud (gift)

Hejsan!

Tittade in här av en händelse och så att du SANASOL_ ev. ska gifta dig i Åre kyrka! Det ska vi också göra!
    När är det dags för er? Vi har inte bestämt datum ännu men det kommer med största sannolikhet bli ett vinterbröllop!

Sitter just nu och ser ut över Åre dalen och det är helt underbart med solnedgången! Rekomenderar varmt att gifta sig här i Åre!

Lycka till!

• Sanasol

Har skivit i en tråd här på BT att jag söker under festlokaler samt skivit i tråden för brudar i jämtland och härjedalen. Hoppas jag får svar snart... :)

• Sanasol

Skidbrud , vad roligt!! Du kan skriva i Festlokal i Åre sökes... ifall du har lust så kan vi snacka mera! :) Det är dags den 7 juli 07 för oss.

• Skidbrud (gift)

Kul att hitta någon mer som ska gifta sig här uppe! Bor ni här?

Har tittat runt lite på festlokaler och har hittat några! Ska ni ha egen mat, restaurang eller catering? Det finns ju dels Hembyggdsgården sen finns det även två lador som är omgjorda till festlokaler. Har inte varit och tittat på dom men har hört att dom är jättefina!

Ska se till att leta upp din andra tråd och skriva lite där också!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop