• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

ÅHÅ, tänk vad man kan hitta i din tråd!! :)

• Midsommardagsbruden

Ja! Jag såg att Du träffade på en Årebrud till! Vá skoj! Fick Du fler svar i Din tråd? Har inte hunnit kolla in den ännu!

Kul att disskutera med en annan med gemensam plats!

• Sanasol

Har fått rätt bra tips av en tjej nu mer telennr till lokaler. Ska väl ringa och höra efter. :) Spännande blir det här!

• Sanasol

Nu har jag bokat kyrkan!! :D

• Midsommardagsbruden

GRATTIS! Det var roligt att höra!!!

Hur känns det?

• Sanasol

Å, det känns helt ofattbart! Pirrigt och otroligt roligt.Vi tog en promenad i det vackra höstvädret efter och drömde om vårt kommande bröllop! Det känns helt otroligt underbart. Är så himla glad idag :)

• Midsommardagsbruden

Förstår att det blir så definitivt!!! Åhh vá underbart! Minns själv hur det kändes, jag bara gick omkring och log som en sol!

• Sanasol

Gör jag med! Känns underbart! :)

Vad händer hos er i dag då?

• Midsommardagsbruden

Ville inte riskera feberns återkomst så vi gick inte och badade som vi brukar. Det blir fotografering på dagis imorgon så jag är så glad att han blev frisk. Dessutom ska dom bada på torsdag på dagis. Fem avd. delar på en liten pool och nu har turen kommit till hans avd. och till Melwin. Så han längtar!

• Sanasol

Härligt att han mår bättre! Förstår att han längtar efter att bada tillsammans med de andra barnen. Jag har alltid varit ett litet vattendjur som liten (och nu mer) så det blir nog kul för honom!

På fredag tänkte jag åka ned på stan och inhandla lite papper och saker så att jag kan provgöra några olika sorters inbjudningar. Känner mig riktigt peppad på att börja nu! Lite tidigt, men ändå!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop