• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Tycker det är himla snyggt med breda ringar, men då skulle mina fingrar försvinna!

Jo, lektionerna har gått bra. Så bra att jag ska vara vikarie på torsdag... känns kul! :)
    Ojoj, kom hem vid tre och har städat som en dåre sen dess. Börjar se riktigt bra ut här hemma faktiskt. Sen fick jag någon impuls så jag har faktiskt köpt blommor till min karl idag! :) Fast han kommer inte hem förrän 20:30.

Trevligt med badhuset! Bra att de får lära sig att ina vara rädda för vatten! Träffade en kompis idag och fick se att hon visst är gravid, det var himla roligt!! :)

• Midsommardagsbruden

Ja, man måste ha rätt långa fingrar för att bredden ska funka! Det har jag!

Du kanske har drabbats av en hötskick som du fejar och köper blommor! Låter härligt tycker jag!

Idag har jag haft en vännina och hennes två pojkar på besök. Hennes äldsta är nio dagar yngre än Melwin och vi lärde känna varandra genom föräldragruppen när vi var gravida. Sen dess håller vi kontakten. KUL!

Det blir lite BT fram till 22.30 då?

• Sanasol

MM, verkligen en höstkick! Har diskat och damsugit och grejjat på! Kära nån ändå att man kan vara så pigg ibland, men det är ju trevligt!

Han kommer hem halv nio tror jag så tills dess ska jag sitta här lite och skriva på en grej till skolan samtidigt som jag kikar BT flitigt!! :)

Kul att hålla kontakten, då får Melwin fler kompisar i nära ålder också :)

• Midsommardagsbruden

Duktig flicka! Som fejar och städar! Det är kul att göra det när man har "lust" och inte ett stort måste.

Idag är det jättegrått och mulet här så vi har varit inne och gjort en laddning köttbullar. Till middag och ett gäng att frysa in. Kokt potatis och brun gräddig sås till, mums!

Hur gick det i skolan idag då?

• Sanasol

:) God middag! Vi håller på att göra trattkantarell soppa just, som är klar om en stud blev lite senare middag eftersom vi gick och trosade i en inredningsbutik när vi skulle handla! :) Mysigt är det att kolla på sånt tillsammans.

Har varit arg idag. Var elever som inte var riktigt snälla mot sina klasskamrater. Sånt upprör mig oerhört. Men men... så är det ibland. I morgon ska jag vikariera hela dagen själv, känns otroligt kul. Har förberett lite sånger nu inför musiken. :)

• Midsommardagsbruden

Mysigt med inredning! Ja visst! Det är verkligen kul att kolla in det som gäller ens eget boende!

Så vuxet och mäktigt det låter att vara själv en hel skoldag! Trist med elever som inte respekterar varandra och är snälla med varandra. Föstår inte varför det måste finnas mobbing överhuvudtaget, tänkt om man bara kunde sudda bort vissa saker ur dess existens...tänk bara naturkatastrofer - sudda... det är så tragiskt med alla nyheter om allt elände i vår värld som avlöser varandra, man blir så tröstlös!

• Sanasol

Hej hej! Pust, nu är dagen över! :) Ro9ligt och otroligt givande att få prova på att stå där hela själv med en hel klass. Kaos vissa delar av dagen, endel elever blir ju som förbytta när deras "vanliga" lärare är borta. Men det gick ju det med, bara man inte låter dem få rätt. :P

Hade musik med dem i morse och det var riktigt roligt. Lärde dem några nya sånger och sen sjöng vi några klassiker ; Sjörövar fabbe t ex. Roligt, roligt är det iaf!

Vad gör du och Melwin idag då?

• Midsommardagsbruden

Precis på väg till barnmusiken! Vi brukar oxå köra Sjörövarfabbe...

Kul att det gick bra idag! Förstår att det kanske blir tomt i skallen efter att ha haft en klass för sig själv!

Vi kanske "skrivs" lite senare!!!

• Sanasol

Jo, är helt slut i skallen.

Följer du lost då?

• Midsommardagsbruden

Hemma igen! Sången gick bra och vi skaffade ett lånekort till Melwin så att han fick välja sin första lånebok ( vi håller till i bilblioteket ) Han valde en Alfons Åberg.

Jäpp, följer Lost. Vanligtvis är jag skeptiskt till filmer som hamnar för långt från verkligheten, detta är ett gränsfall och jag tycker att det är mycket spännande. Du då?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop