• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Härligt med ett gott dagsverke! Känns väl kul att du valt rätt baba i livet?!

• Sanasol

Jo, jag är jättenöjd! Samtidigt vill jag inte bli färdig med utbildningen i januari så jag vet inte alls hur jag ska göra. Sa till sambon igår att vi nog får skaffa en bebis så kan jag vara ledig ett halvår iaf och bli klar till sommaren :P

• Midsommardagsbruden

Rätt BABA!!! Men guuud vá dumt när man skriver fel!

• Midsommardagsbruden

Hur reagerade han på baby-planerna?
    Var det skämt eller testade du honom?

• Sanasol

Jodå, tror att även han är lite väl sugen... :) Testar inte alls eftersom det är något som vi pratat rätt mycket om.

• Midsommardagsbruden

Blir det kanhända barn innan bröllopet då?

Spännade i så fall!!! Nu ska jag på badhuset med min gullunge i alla fall!

• Sanasol

Hm, det är väl tanken att det inte ska bli det! Man tänker sig smekmånaden bara vi två och sådär. Men, man är ju fruktansvärt sugen! Särskilt när man ser gullungarna på dagis springa förbi ibland nu när man har praktik! :)

• Midsommardagsbruden

Förstår att det är svårt!!! Ödet kanske får avgöra den saken? Eller?

• Sanasol

Jo, det är jättesvårt!! Men tar fortfarande piller, men det är väl lite på tal att sluta med dem... får se vad det blir av det här!!

• Midsommardagsbruden

Så spännande!!! Önskar Dig all lycka vad ni än väljer! Barn är i alla fall det bästa som finns, men ni är ju fortfarande unga och har mycket tid framför er. Själv trodde man inte att set skulle bli så svårt som det blev för oss, men som tur var slutade allt så lyckligt som i sagorna!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop