• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Piggare idag?

Här är rena rama somaren, men Melle är trött och sitter och vilar och ser en film efter en stunds utelek. Då hamnar man här mé en kopp java istället.

• Sanasol

:D Jo, lite piggare idag. Har sovit så himla dåligt på sista tiden, det är så mycket att tänka på. Sambon börjar jobba idag, han ska jobba kväll så jag kommer nog sitta här och kolla... :)

• Midsommardagsbruden

Spännande! Vad har han fått för jobb?

• Sanasol

Han kör taxi, så det kommer att bli rätt skumma tiden framöver. Men det går väl bra det med, särskilt nu när jag pluggar och har "fritt" några dagar i veckan!

Det känns så skönt att han har fått jobb nu faktiskt, man kunde knappt vara nöjdare! Lite jobbigt att inte veta liksom...

• Sanasol

Kolla den här klänningen; Tycker att den är himlans fin! :) Kanske för tramsig men det kan man ju bara veta när man sett den på riktigt!!

• Midsommardagsbruden

Kolla vart??????????

• Midsommardagsbruden

Nu är jag här igen!

Tycker att den är himla vacker och romantisk. Annorlunda och kul! Är du sugen på den? Du har många fina modeller att välja emellan, kan man lugnt säga!

• Sanasol

Jo, jag är lite sugen på den. Annars är det väl den där Amanda Wyatt klänningen som lyser klarast än så länge! Jag känner nog att jag inte vill ha en så klassisk brudklänning. Pratade med sambon om det igår, och han tyckte inte heller att en prinsessklänning med långt släp och underkjolar skulle passa mig så bra... det blir nog något enkelt men ändå annorlunda och fint.

• Midsommardagsbruden

Man ska klä sig i det man känner sig vacker i och speglar sin personlighet, det är det absolut viktigaste!!! Ska bli spännade att se vad det till slut blir, men du kan fundera ett bra tag till.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop