• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • inte min tur än

Tänkte höra hur ni har gjort er hemsida, den är så fin! SKulle också vilja ha en så fin hemsida men jag har ingen koll på hur man gör! Är det svårt?

• Midsommardagsbruden

Inte min tur än...

Vi har fått hjälp av en god vän med själva upplägget av hemsidan dock har vi fixat allt "innehåll" själva. Kan tyvärr inte hjälpa Dig men jag tror det finns många andra duktiga på BT som kan ge dig råd! Lycka till ialla fall, med både bröllop och hemsida! Kram

• inte min tur än

Ok, men tack ändå!
    Får prata med någon datatokig vän:)

• Sanasol

Hej hej! Idag är jag helt slut. Har varit på skolan hela dagen, eftermiddagen om krishantering och sorg. Upprivande och intressant. Har dessutom cyklat hem och det var jobbigare än valigt p g a fökyldningen :(

Hur är läget i Härnösand idag då?

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Jotack! Efter dagishämtning så for vi till en handelsträdgård för att köpa lite ljung, det gör sig bra till vårt ROSA hus med lite ROSA ljung!!! (Det är sant vårt hus ääär rosa)

Nu har jag förberett middagen och efter mat och plock blir det ett spinningpass!

• Sanasol

:D ska äta snart jag med, är hungrig som ett djur!!

• Sanasol

Ser du idol ikväll eller? Sitter och småkikar lite med datorn i knät, man måste ju hinna att göra precis all samtidigt!! :D

Kul, rosa hus! Kommer nog aldrig att hända mig...!

• Cybermamman

Är det idol ikväll? Inte på min tv

• Sanasol

hm, nja... jag ser inte det. Jag kollar på annat teve. Det kanske bara är tisdag och onsdag? håller ingen koll!

• Midsommardagsbruden

Gomorron!
    Idol är tisdag och onsdag!
    Men idag är det freeeeeeeeeedag ! skönt!

Vi hörs senare idag, ska och jobba nu!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop