• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, precis. Det verkar ju vara samma ena som inte har något vettigare att göra!

Sitter här i soffan och fryser som sjutton min fleecetröja. Hoppas att jag inte ska till och bli sjuk!

Har ni också stålande solsken idag?

• Midsommardagsbruden

Låter som om det vore en höstförkylning på gång för dig! Man man hade halsont igår så han hoppade över löpturen. Det är bara att hålla sig varm och sova mycket så kanske det vänder.

Strålande sol och lite kallt. Ska hämta Melle nu och gå till lekparken på hemvägen.

Inga nya bröllopsfunderingar?

• Sanasol

Jo, funderar väl mest hela tiden! Är fortfarande kluvan angående det vita eller röda guldet i ringen. Funderar på att gå och prata med en guldsmed och höra hur mkt det skulle kosta att göra en kopia i vitt guld med rätt palladiumhalt.

Annars så har jag kollat mycket på den Amanda Wyatt-klänningen jag visade dig! Ska kika lite på tyger och sånt där någon dag för min mamma skulle säkert kunna sy en sådan, hon är jätteduktig! Känns bara lite frustrerande att man inte kan fråga henne ännu eftersom det ska vara hemligt även för dem tills vi fått på oss ringarna iaf :)

• Midsommardagsbruden

Mycket frustrerande! Men visst är det toppen att kunna ventilera i alla fall lite om ens bubblande känslor i bröllopsplaneringen här på BT?

• Sanasol

Ja, det är jättetrevligt! Är ju nästan så att man håller på att spricka annars!

Man får ju vara lite försiktig också, det är ju nästan så att man försäger sig ibland.

Meen, det känns jättekul och det ska ju inte vara tokigt hemligt allt för länge till eftersom alla kommer förstå när de ser ringarna! Har sagt att jag inte ska ta på mig någon förlovningsring förrän datum för bröllop var satt nämligen... :)

• Midsommardagsbruden

Hemma igen efter snabbtur till lekparken. Det är så kallt och jag känner mig så frusen. Melwin myser med Astrid Lindgrens favoriter på film och fruktsallad till mellis.

Oj oj, jag blir så pirrig för din skull, tänk att få sitta och vifta med handen med den blänkande förlovningsringen!!!

• Sanasol

:) Jadu, jag är himlans pirrig jag! Ska bli så roligt att se hur många som märker det och hur övertydlig man måste vara för att folk ska se den. Å, ringen är så underbart vacker, måste kolla på bilden av den dagligen :D

Tyvärr så har sambons farmor blivit dålig nu, så det känns ju lite tråkigt. Även om hon är väldigt gammal så hade man ju hoppats att hon skulle hänga kvar tillräckligt för att få vara med på bröllopet iaf...

• Midsommardagsbruden

Går det troll bland våra farmödrar eller? Min är snart 87 men efter ett grundligt läkarbesök igår tillsammans med min mamma så känner hon sig genast mycket piggare och lugnare. När vi sa häromdagen efter lödagens incident att hon snart skulle fylla 87 och menade på att man då måste ha lite krämpor. svarade hon att hon ialla fall tänkt leva till 90! Skön inställning åtminstone! Eller hur? Jag är väldigt nära min farmor och vi har haft otroligt mycket roligt tillsammans, så det känns lite ledsamt när hon blev dålig. Mn vi hoppas på nya friska tag!

• Sanasol

Mmm, det känns trist! Hon hade fått en propp i ansiktet så hon hade tappat minnet och lite sådär. Så himla ledsamt, men hon är 92 år tror jag så det är väl antagligen dags snart.

Dessutom får man ju tänka lite så att det är bättre att de får dö när de fortfarande är klara i huvudet och kan klara sig själva hyfsat bra. Måste kännas hemskt att bara ligga som ett paket i en säng och vänta, så var det för min farmor. :(

Meen, man måste se frammåt för det är ju trots allt väldigt mycket roligt framöver ändå.

• Midsommardagsbruden

Låter sorgligt, men 92 år är ingen lek

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop