• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

:D Kul med badhuset! Har ni ett fint badhus med mycket roligt i närheten??

• Midsommardagsbruden

Det är väl planer på att det ska byggas ut i framtiden. Men det är en liten plask, em mellanbassäng och en stor pool. Tre trampoliner och en lång vattenrutchkana. I örnsköldsvik finns det så attraktiva Paradisbadet som vi brukar besöka nån gång per år, så det blir väl nån lördag framöver.

• Sanasol

Okej, jo det är ju Övik som verkar vara det bästa närmast oss också. Däremot så badas det inte så friskt i det här sällskapet, jag tycker om vatten och simmar gärna medan den blivande mannen avskyr plask och vatten!

• Midsommardagsbruden

Är ett riktigt vattendjur, och vattuman till stjärntecken till och med!

Min son blir likadan han!

• Sanasol

Det är bra det att de vänjer sig vid vatten tidigt och lär sig att simma! Det ställer ju till med mycket problem om man inte kan det.

sitter och kliar mig i skallen, vad är det som hänt med detta forum? har folket flippat ut totalt?

• Midsommardagsbruden

Vad exakt tänker du på?

Är det alla sexankäter eller vad?

• Sanasol

Ja, precis. Jag vet inte men jag tycker inte att sådana saker ska läggas ut till allmänheten. Själva grejjen med det är ju att det ska vara intimt och vackert mellan två personer!

• Midsommardagsbruden

Hemkomna, nybadade och trötta

Det blev pyjamas på direkt på badis sen var det bara att äta mat och nu är han klar för sängen. Ser på Bolibompa nu och blir ännu sömnigare...

Ja, är detta ett bröllopsforum eller inte? Har läst bland inläggen och orkar inte ens lägga mig i! Det finns säkert andra tillhåll på nätet för dessa frågor om man är intresserad. Visst kan man sålla bland trådarna om man önskar det men jag frågar mig varför det överhuvudtaget cirkulerar här?

• Sanasol

Ja, jag tänker på precis samma sätt! De flesta som söker sig hit gör det ju inte för att diskutera sånt där iaf.

Skönt att sitta och mysa i pyjamasen, det var det bästa jag visste när jag var liten! På helgen ville jag inte ens ta av mig pyjamasen kommer jag ihåg!

• Midsommardagsbruden

Angående alla konstiga trådar...man ser att det är några få som intresserar sig för detta!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop