• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Ja, läst en bok som handlade om mobbning och konflikthantering. Mycket intressant men samtidigt hemskt och väääldigt nödvändigt!

Sen tog det ju ett tag att bara kolla på fiskarna i affären, det finns så otroligt vackra fiskar! :)

• Midsommardagsbruden

Fiskarna var roligast? Eller?

Har Du skrivit i vår gästbok på hemsidan? Läste igenom alla roliga inlägg för en stund sen! Snälla! Skriv nå´t skojsigt är Du söt !!!

• Sanasol

:) Japp, kan verkligen gå och fascineras av sådant!

Nopp har inte gjort det, men jag kan ju göra det faktiskt nu när du säger det!! Du får väl se om du kan gissa vem som är jag :)

Har handlat lite glass av glassbilen nu, blev så himlans sugen när de kom och susade förbi ute på gården! :D Mums!

• Midsommardagsbruden

Tur man har Melle att skylla på när glassbilen kommer!!!!!

• Sanasol

Jooo, det går ju alltid att skylla ifrån sig! Jag brukar oftast skylla på sambon när det blir godis och glass här... det är ju han som är mest sugen! :D

Vad har du för glassfavoriter då?

• Midsommardagsbruden

Det varierar efter humör och väder!

Gärna varianter med vanilj invändigt med ett islager, typ päronsplitt. Kan bli toksugen på en NoggerBlack (tror jag den heter) Fd lakritspuck. Är jag lite mer än glassugenn nästan åt hungerhållet så tar jag gärna en GB sandwish. Knäppa ord jag hittar på och vilken galen blandning av glassar!!!

• Sanasol

:D M, det finns mycket gott! Gillar också nogger black, köpte smack lakrits nu och den är ju också god! Annars är ju piggelin en sommarfavorit :)

Marängswiss är ju annars en efterrättsfavorit hemma hos oss!

Har skrivit i er gästbok nu, ska väl skriva något roligare när jag kommer på något! :D

• Midsommardagsbruden

Åhhhhhhhhh, marängswiss är super. Tänkte inte i efterrättsbanor, men det är helt klart en favvo, men UTAN BANAN. Jag äter det mesta men inte banan tyvärr. Åker Ni förbi Höga Kustenhotellet någon gång så kan jag rekkomendera deras marängswiss!!!

Tack för inlägget i gästboken

• Midsommardagsbruden

Cybermamman!

Hur är det med dig? Tillfrisknade din lille gudson? Kramen

• Sanasol

Mhm, en olikhet iaf för jag gillar bananer! Åtminstone så länge de inte har blivit för gula. De ska vara rätt hårda och lite gröna.
    M, man brukar ju åka förbi där ibland! Alltid kul att gå en sväng på IKEA och sådär...

Varsågod! Now you know my name!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop