• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Nu gick det bättre på bloggen! Kanske var jag så vindrucken inatt så jag inte kunde 3+1 eller vad det var för fjanttal.

• Sanasol

Jodu, jag fick tre meddelanden!! kom flera av samma... så det såg väl bara ut som att det inte blev något kanske??

:) har ni gjort nåt kul idag?

• Midsommardagsbruden

Härligt höstig söndag!

Frilufsfrämjandet kör under varje höst motionsbingo. Låter kanske urtöntigt, men vi brukar gynna föreningen och traska de
    5 km som löper runt ett skogsspår med bingobricka och penna i högsta hugg. Vi hade dessutom lite "löst" bestämt träff med min mans bror m fru att dejta vid starten kl 10.00. Vi var redo men när vi skulle till och börja rota fram mössa, vantar och lite varmare kläder förlorade vi tid så när vi såg deras bil parkerad så tog vi upp en väldigt rask takt med målet att komma ifatt dem. Tre kontroller från slutet så sprang vi med vagnen ifatt dem och gick i mål med rosiga kinder och två bingo!!! Melle fick välja så det blev en racerbil och en piltavla.

Kalas för makens 26-åring med tårta följde på eftermiddagen och allt avslutades med ett spinningpass. Pust, ätit dåligt så jag fick lite bendarr på slutet.

Du då?

• Sanasol

Tyckte att det lät ganska mysigt det där med bingon, alltid trevligt att komma ut en sväng och lite bingo kan ju vara kul!! Då blev Melwin nöjd med vinsterna då förstår jag??

Här har vi slöat och varit och provat vinterjackor. Det är så himlans svårt att hitta något som riktigt faller en i smaken. Vi hade kommit överens om att sambon skulle välja vilka jag skulle prova och att jag inte fick dömma ut det, men... jag vet inte riktigt men för mig känns det ganska omotiverat att köpa en jacka för 5000.

• Midsommardagsbruden

Hej hopp!

Ja en jacka för den summan vill man helst inte se åt när man sparar till bröllop. Jag blev så snål mot mig själv när vi var i planerartagen, måste säga att det känns skönt att inte ha en budget att tänka på nu hela tiden.

Melwin var superlycklig över vinsterna, men hur får man honom att förstå att man inte kan vinna varje gång?

• Sanasol

:D Nja, det är väl så att man tänker sig för när man ska köpa saker. Men samtidigt så har han ju rätt, köper man en ordentlig jacka så kan man ha den länge. Men, jag gillar ju jackor och att byta! Får se vad det blir!

Hm, det är svårt det! Jag har nog aldrig lärt mig att inte vinna, är enormt dålig förlorare. Förutom när man spelar mot barn då...

• Midsommardagsbruden

Jag fick faktiskt en jättefin kappliknande modell av mannen i julklapp i fjol. Den känns rätt även i år. Men skulle gärna vilja ha en ny tuff täckjacka. Är en stor användare av väst oxå. Har en svart men har sett en röd som är läcker. Ja det är mycket man vill ha. Men det är ju såååå kul att shoppa på hösten!

• Sanasol

:D Jag har varit helt beroende av att köpa ytterklöder. Har flera kappor och två jackor redan, men man vill liksom ha något mellan fint och kräla i snön... om du förstår?!

• Midsommardagsbruden

Förstår precis!!!

Inga andra höstinköp?

• Sanasol

Nja, det blir väl mitt favvoplagg: Långkalsonger! Sedan ska jag köpa nya skor också, har varit och kikat endel. Men jag tycker inte om skor med "ludd" så det är svårt, de flesta verkar ju vara luddiga!

Själv då?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop