• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Hm, jo man börjar ju nästan tro det! Tycker egentligen att det är synd att det blir en så hatisk stämning mellan vissa människor. Det borde väl vara så enkelt att man inte skriver något alls ifall man inte alls delar smaken, för alla är ju olika. Och dessutom så är det ju bara elakt att klanka ned på andra, de får väl ha sina bröllop och grejjer som de vill?

Sedan är det ju synd att det läggs in så mycket andra trådar att man verkligen får lov att sålla, de borde ju ligga under debatt. Men men... Vad händer i helgen??

• Sommaren2006

midsommardagsbruden:

Tack för svaret, håller på att kolla upp om det går att sy egna annars så får vi kolla upp om det går att hyra någonstans.

Jag tyckte det var superfint när er son hade det samma som din man.

• Midsommardagsbruden

sommaren 2006

Tack för det! Ja, det var rätt gulligt, det fanns små frackar oxå, men det blir ju så varmt så vi tyckte det var onödigt!
    Lycka till med letande och skräddandet!

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Lite lugnt blir det. Kanske kommer min mans bror och uppvaktar i efterhand. Han har varit på älgjakt. En nära vän till familjen dog i tisdags efter kort tids sjukdom. En hjärntumör och nyss fyllda 61år. Fick veta det idag

Ska göra en superenkel tacokyckling till middag. Imorgon funderar vi på att åka till Birsta köpcentrum. (IKEA) Tommys stora son spelar hemmamatch imorgon så det blir väl till att heja på.

• Sanasol

Vad tråkigt med dödsfallet! Då kan det vara skönt med en ganska lugn och skön helg utan jättestora ansträngningar eller händelser!

Kul att gå en sväng på Ikea, man önskar att man kunde tvär-fara dit lite oftare. Vi har ätit tacopaj här idag, himla gott! Nu sitter vi helt utslagna i soffan och slappar, ganska skönt det. Sambon har klarat sista provet idag, så nu är han anställd och har fått det jobb han ville. Skönt det! :)

• Midsommardagsbruden

Gratulera sambon!!! Kul!!!

Vi har haft mysfredag med allt vad det innebär! Ska in på kryp-in-et och skriva dagbok och sen krypa upp i soffan!

• Sanasol

Det är mysigt det, vi myser för fulla muggar! Ätit lite chips också, det är ju helg!! :)

Känner mig så spänd, tänkte ta och berätta för min mamma ganska snart om bröllopet så har hon god tid på sig ifall hon vill hjälpa mig med klänningen! :D Behöver nog en hel del hjälp att fixa tyger och sådant också.

• Midsommardagsbruden

Oooh, vá spännande!

Gå in på mitt krypin om Du hittar länken någonstans i trådarna. Mysfredagen är dokumenterad nu!

• Sanasol

Mmm, ska göra det! Har varit in någon gång till efter att du skickade länken...!

• Sanasol

Får ta och göra en egen familjeliv så småningom, kanske dumt att hänga där med redan nu...! :D

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop