• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Det blir i en klass 1-3, ska bli riktigt roligt! Hade möte med handledaren idag och hon var jättetrevlig och mysig! Känns så kul att få vara i skolan med barnen litegran :)

• Midsommardagsbruden

Åhhhhh, låter mysigt!

Hoppas praktiken blir bra och att du får ut så mycket som möjligt av den!

• Sanasol

Jo, sitter och bläddrar i idépärmarna! Tänker bland annat ha praktisk matematik utonhus...!Så himla roligt för barnen! OCh musik blir det såklart.

• Sanasol

Hej hej!

Vad gör du idag? Har städat idag och undvikit att plugga, det var för jobbigt helt enkelt! Sitter nu och slösurfar litegran och kollar in lite inbjudningskortsinspiration, långt ord! :)

• Midsommardagsbruden

Jobbat heeeela dagen, mamma och pappa var på begravning. Spinning och nu bums i säng!

• Sanasol

:) Mhm. Ojoj, nu är det helg igen, sambon ska jobba så jag ska plugga och planera praktiken, ska bli såå roligt!!

• Ofelily

Hej midsommardagsbruden! (Och Sanasol_ )
    Tänkte bara tala om att jag har lagt din bukett på min första sida på min hemsida... Den är ju så fiiiin!! Hoppas det är ok? Annars får du säga till. Eller om du vill att jag ska skriva var den kommer ifrån kanske?

Godnatt!

• Midsommardagsbruden

Ofelily!

Självklart får du använda dig av min bukett på hemsidan, jag blir enbart smickrad! Kramen midsommardagsbruden

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

har Du saknat mig?

• Midsommardagsbruden

Tydligen inte

Jag som har saknat dig!!!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop