• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Hejsan Svejsan!

Har inte haft tid att titta hit idag! Har varit på barnmusiken med Melle, lekt i stadsparken och tagit tuffa höstbilder på min vilde son bland löven, lekt i lekparken och betat av ett spinningpass. Hann plocka lite innan oxå inför morgondagens party.

Hur é det mé Dig idag?

• Sanasol

Å, vad mysigt med lite höstbilder! Man ska försöka föreviga färgerna som finns nu också, det är så vackert! :)

Men mig är det bra. Nervös som attan och lite förkyld. Min lärare från universitetet ska besöka mig i morgon och se när jag har matte med år 1, vi ska gå igenom siffran 5 och göra lite övningar kring det. Hoppas att det ska gå bra :)

• Midsommardagsbruden

Får du planera och lägga upp lektionerna på egen hand eller i samarbete med den ordinarie läraren? Pirrigt men kul imorgon! Håller mina tummar och tår!

Varje år hittills i Melwins lilla liv, tre till antalet har vi gjort ett fotoalmanacka. Nu börjar morfars och farfars förvänta sig detta i julklapp så det är bara att köra på. Försöker binda motivet på bilden till rätt månad. Det är jättekul att jämföra. Min mamma har hängt sina tre på rad och vänder samtliga i månadsskiftet. Tänk dig om man fortsätter upp till tonåren?

• Sanasol

Det är olika, just denna lektionen har jag planerat upp tillsammans med läraren och med hjälp av lärarhandledningen. Brukar inte gå så mycket efter läromedel annars, tycker det är roligt att gå utanför böckerna! Kommer nog gå bra, det har det gjort hittills iaf.

Vad gulligt med kalendrarna! :) M, om de fortsätter så länge så blir det väldigt väldigt fullt på väggen! Men det är ju kul med lite härliga barnkort, vi fick några bilder på sambons systerdotter för ett tag sedan, det är alltid kul!

• Midsommardagsbruden

Godmorgon!

Lycka till idag! Kanske hörs vi en sväng senare!

• Sanasol

Hej hej! Uppe tidigt är du då, som vanligt! Huvva så hemskt.

Det gick jättebra för mig idag, fick endel bra tips av läraren från univ. men i stort sätt tyckte hon att det var jättebra! Och hon trodde att jag skulle passa bra som lärare, vilket känn superskoj! :D

Vad händer i helgen?

• Midsommardagsbruden

Tittade just förbi här...

Laddar för tjejfest just nu! Plockar, fixar med kläder och så...Det ska bli kul, men är ju lite trött. Det är alltid extra stressigt på fredagar på jobbet, men efter en dusch och ett glas vin så är man på topp igen!

• Midsommardagsbruden

Kul att lektionen gick bra förresten!!!!!!

• Sanasol

:) Härligt, hoppas det blir en jättekul fest! Själv ska jag ta det lugnt, planera lite inför nästa vecka och sådär. Sambon jobbar, och jag är förkyld och inte allt för social. Får se om man kanske orkar hitta på nåt med några vänner i morgon :)

Jo, det var jätteskönt!

• Midsommardagsbruden

Låter som en mysig fredag! Om inte har du ju dina BT-vänner!!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop