• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Gomorron på Dig själv! Är sååå trött! Fastän vi alla fick sova ut! Nu ska vi
    äta en lång frukost och försöka få en nypa frisk luft genom en höstprommis!

Ni då? Har Ni lika vackert väder som oss?

• Sanasol

Japp, strålande sol. Ska däremot hjälpa sambon att plugga lite saker (han ska skriva ett test på jobbet) så att det går bra för honom, ser väl m man hinner sig ut någon längre stund!

Vi ska också gå och äta lite frukost är det tänkt, det är mysigt med helgfrukost!

• Midsommardagsbruden

Då satasar vi på frisk luft och god söndagsfrukost så kanske vi hörs senare i eftermiddag! Ha det bäst!

• Sanasol

Vilket otroligt skönt väder det är idag, har varit ute och gått en sväng idag. Nu börjar det verkligen att bli höst!! :) Skönt att man hann ta sig ut en sväng också!

Vad har hittats på nere hos er i det vackra vädret?

• Midsommardagsbruden

Nyss menkommen från en långtur. Promenad ner på stan där vi stannade på "Technichus", ett hus fyllt med just teknik, experiment och roliga saker för hela familjen att upptäcka. Tror det finns på fler ställen iSverige du kanske har besökt nåt liknande nån gång. Det finns även tillfälliga utställningatr och arrangemang och i ett halvår har det nu varit en som gynnar att barn ska röra mer på sig så Melwin for runt som en skållad råtta bland alla olika stationer. Vi gick runt Nattviken hem med ett stopp på McDonalds så han var såååååååå lycklig. Jag tog en sallad; ska spinna klockan sex så jag vill inte få upp en burgare under passet!

• Sanasol

:) Lät som en lyckad dag! Jo, vi var på teknikens hus i luleå någon gång när jag var yngre kan tänka mig att det är ungefär samma sak. Himla roligt när man är lite yngre, men det finns ju sådant man faschineras av själv med!

:( Nja, det funkar ju sällan bra att äta flottigt innan träningen. Själv bojkottar jag mc donalds helt och hållet av olika anledningar.

• Midsommardagsbruden

Vi är nog lite barnsliga både min man och jag !!!

Nu har jag beställt jultidningar av brorsdottern, det blev en familjekalender (superbra, har haft en under året) En kalasbok med tips för barnkalas och en DVD-film till Melle.

• Sanasol

:D mmm, man ska inte bli för vuxen heller! då blir man mer tråkig än mogen för det mesta.

Hm, det var en här häromdagen som ville sälja men jag köpte inget heller. Ska fråga om något av barnen hemmavid ska sälja, som jag har lite relation till för dem kan man ju stödja!

• Midsommardagsbruden

Näpp, nu ska jag byta om till spinnigstassen och åka och posta ett par brev och köpa lite mjölk innan passet. Kanske hörs vi senare?!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop