• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Cybermamman! Hoppas du avslöjar dig om vi stöter på varandra bland krondill och morötter! Men jag vet tyvärr inte om jag hinner med den traditionella korsmässo. Lillen är bjuden på 4-årskalas och sen ska vi fira maken oxå!

sanasol_ Dumlekakorna var goda och whiskyn oxå - det blev fler än två stycken...

• Sanasol

Vilken tur!! m, så brukar det kunna bli här också fast jag tycker dock inte att det smakar särskilt gott.

Då blir det dubbla kalas för grabben idag, vilken dag!! :) Blir det någon marknad för er?

• Cybermamman

Såg ingen midsommardagsbrud men jag köpte krondill

• Midsommardagsbruden

sanasol_

Nu har alla gäster gått hem...phu vilken dag! Det blev kalas i dubbel bemärkelse, verkilgen! OjOj, en likhet igen, min make en whiskyfantast! Jag, kan inte dricka whisky alls!

Cybermamman

Hann inte med marknaden tyvärr!!! Hade Du gett Dig tillkänna ???

• Cybermamman

Får nog rätta in mig i det där whiskeyledet jag oxå, huskes när jag tänker på det

Klart jag hade gett mig tillkänna men jag är inte hundra på att jag känt igen dig. Kanske jag får skriva ut en bild från bröllopet så jag kan jämföra

Mycket folk var det som vanligt och lång kö till grönsakerna.

• Midsommardagsbruden

Huskes!!! Du är verkligen en Härnösandstjej, så säger bara en tjej från Härnön!!!

• Cybermamman

Om jag öppnar fönstret kanske du till och med kan känna lukten av mina micropopcorn *mums*

• Midsommardagsbruden

Bor Du sååååååååååååå nära!?

• Midsommardagsbruden

Tyckte att det blev lite spännade! Jag måste gå och röja lite efter dagens tornado här...vi hörs senare!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop