• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Tack snälla cybermamman för dina uppmuntrande ord, det behövdes!!

• Cybermamman

Jag hade tänkt mig en solig eftermiddag i trädgården idag men det blev så grått och trist - fast det är nog rätt varmt ändå.

• Midsommardagsbruden

Jag har fått en släng av magsjuka TRIST!
    Det är bara jag men man funderar om det beror på gårdagens restaurangbesök? Det värsta jag vet är att kräkas, känns lite barnsligt att man klarat att föda barn men ropar på mamma när man ska spy!

Har slappat idag, men fick en glädjande nyhet för ett par timmar sen: Min kusin har fått en son , kanske jag hade nån slags sympatiillamående med henne idag, visste inte att hon var på BB och vi står varandra jättenära. Ibland är jag lite småsynsk och så, fast det låter lte skumt!

• Cybermamman

Magsjuka är verkligen inte roligt, hoppas det går över snabbt och att lillkillen klarar sig.

Grattis till kusinbarnet

• Sanasol

Godkväll!!

Har haft seminarium på skolan hela eftermiddagen!

Stackare!! Alltså, nu blir jag sådär full i skratt igen, vi är ju helt otroligt lika!! Det värsta jag vet är också att kärkas, vill nästan gråta bara jag känner att det är på gång.

Vad rolit med bebisen, då får du träffa en riktig färsking så snart du kryat på dig då :D

Vad händer i helgen??

• Midsommardagsbruden

Skulle gärna det men dom bor i Vallentuna, strax norr om Stockholm. Sista helgen i september ska vi på en stor bageri- och konditorimässa i Älvsjö, så då bor vi tre hos min kusin så då blir det till att snusa på bebisen! Övriga familjen bor på hotell men jag har länge planerat in att slå två flugor i en smäll.

Ja usch och fy för att kräkas. Jag vet att det blir mycket bättre efteråt men ändå spänner jag mig så jag nästan får hjärtklappning. Trodde att jag vant mig, för när jag väntade Melwin så blev jag en sån gravid som mår illa varannan morgon, så jag spydde helst enkelt och sen var det bra. Men tyckte väl då att det var för den goda sakens skull och var så lycklig för barnet att jag kunde hålla på i nio månader om det skulle vara så.

Ja, ännu en likhet !!!

• Midsommardagsbruden

I helgen ska vi fira min man med familjen så det blir lite smörgåstårta och vin på lördag. Sen har vi en mysig höstmarknad varje höst denna helgen. Det är genuina hantverk och inget krims krams. Melwin blev bjuden på kalas oxå så vi får se om vi klämmer i det på nåt vis!

• Sanasol

:D Mmm... de luktar ju så gott de som är riktigt små!

Är väldigt nervös att jag ska vara en sån som kräks när jag är gravid, fy så jobbigt.
    Fast man kommer nog ändå att utstå det, för som du sa så vet man ju att det förhoppningsvis kommer ut en människa så småningom!

:)

• Midsommardagsbruden

Ja hoppas inte! Det finns ju tabletter mot det men efter att ha väntat sex långa år på att bli gravid så var jag rätt nojjig av mig så jag tog knappt en alvedon, för att miminera alla risker för bebisen i magen.

Blir er helg lugn?

• Sanasol

Jo, det är klart det gäller ju att faktiskt ta hand om bebisen riktigt noga när han bor i magen! :)

Helgen blir ganska lugn, ska ner på stan en sväng i dag och fixa några saker (min sista dag var igår för veckan) och sedan blir det väl smarrig mat och sådär. Ska äta kycklingwraps med guacamole och salsa idag, jättegott alternativ till tacos. Sen ska jag lägga till några saker på arbetet som ska lämnas in sista versionen av på onsdag.

Mår du bättre nu? Ska ni hitta på något speciellt i helgen?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop