• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Vet inte exakt avstånd mellan kyrkan och lokalen, men den vars bilder jag sett gifte sig i samma kyrka som vi sedan tidigare tänkt oss så det borde ju funka bra. :)

*skratt* du ser säkerligen väldigt kul ut. Men sådär är man ju ibland, när man tar sig för saker och så vill man pilla på med annat samtidigt.

:) Trevligt att ordna till lite och byta gardiner. Här måste vi nog inhandla lite nya gardiner, man hade ju inte samlat på sig så särskilt många alternativ när man bodde i en etta. Såg att löven hade börjat gulna och falla av idag, så nu är snart hösten här...

• Midsommardagsbruden

Låter toppen med kyrka och lokal. Ring och hör er för hur långt ute i förväg man måste vara! Preliminärboka kan man väl alltid? Eller?

Nu har jag kommit till "datarummet" det är toppen men tunna panelgardiner. Lättstruket och fort går det. Man måste passa på när städlusten kommer...Älskar hösten. Jag gillar alla årstider. Är ingen som deppar ihop vissa tider på året i alla fall. och tur är väl det!

• Sanasol

Jo, ska nog försöka ringa och höra mig för litegran nu snart. Jo, det borde väl gå bra att prel. boka den redan nu tycker man? Det är ju knappast till deras nackdel.

M. Hösten är vacker, det är så mycket färger och sånt där. Det börjar visserligen vara kyligare men det är inget som stör mig. Älskar långkalsonger :) så vintern är alltid välkommen hos mig!! Synd bara att dte blivit så blaskigt senaste åren...

• Midsommardagsbruden

Ja! Ringa och höra ska du absolut göra!

Hösten Jaaaaaaaa och med den kommer ljusen! Är en värmeljusmissbrukare! IKEA´s bäste vän av värmeljuskonsument! Och varför inte en brasa i öppna spisen!

• Sanasol

M, det är mycket mys på hösten! Varm choklad och tända ljus!

Har ni öppenspis hemma hos er? Så himla mysigt!!

• Midsommardagsbruden

Jajjemen, vi har köpt den, den fanns inte i huset när vi flyttade in. Det är en vitmålad, en sån "kalle anka-på-julafton" spis. Vid jultid lägger vi en fäll framför och lägger grönt runr spiskanten. Ajaj nu fick vi plötsligt julkänslor här!

• Sanasol

Lät tokigt mysigt! Det är så himla mysigt med julen, jag längtar alltid till jul. Kommer nog aldrig att växa upp fast magin är ju inte densamma. Kan tänka mig att den kommer tillbaks när man får barn?

• Midsommardagsbruden

Förstår att du gillar julen! Speciellt i år

En annan är tokbarnslig i julen och min man ännu värre!!!

• Sanasol

*skratt* Jo, särksilt i år. Om det nu blir jul, sambon har ju inte riktigt fått klart med schema ännu. Men hoppas gör vi, annars blir det hur som helst däromkring :)

Japp, man blir lite barnslig när det är jul. Det är viktigt med granen och maten och paketen och allt det där :)

• Midsommardagsbruden

Vi har kalender, julstrumpor på spisen och hela baletten! Men i regel har vi mycket på jobbet under julen så man är alltid lite trött när själva julafton kommer, men så är det att vara i bageribranchen.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop