• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Nä, vi tänker väl mer ut en plan som vi sedan ska finslipa på. Kommer inte köpa klänning och sånt där förrän relativt nära inpå bröllopet. Går ju inte att hålla på och ändra sig när man väl har köpt grejjerna.

Fast jag brukar inte ändra mig så mycket när jag väl har valt vad jag vill ha! :D

Vad händer hos er idag då?

• Midsommardagsbruden

Vi har varit hos mormor en sväng och sen cyklat lite på gatan. Ska förbereda middagen snart och ikväll blir det ett spinningpass och så del tre av kommisionen på TV.

Min man fyller år imorgon så jag och hans son har bestämt att vi ska gå ut och äta på en mysig restaurang i stan. Då får han fira med sina båda pojkar. Sen blir det släkten på fika på lördag, håll nu tummarna att det inte blir nå´t regnväder med tanke på mina fina fönster

• Sanasol

Ska försöka komma igång med träningen snart igen jag med. Hade sagt upp kortet för jag tänkte träna på ett annat ställe, men jag har inte betämt mig för vad som egentligen blir bäst. Det ena är nära där vi bor och rätt litet och det andra nära skolan där jag ändå är varje dag och där finns det jättebra utbud av olika saker så... det är svårt.

Mysigt med resutrang, brukar ni äta något särskilt kulinariskt när ni går på returang?

• Midsommardagsbruden

Det är härligt att komma igång igen med nya hösttag, det har varit sommarspinning men då med roterande ledare, är rätt kräsen på vilken som leder och går man fasta tider så vet man vad man får så att säga.

Det har blivit lite mindre restaurangbesök än vanligt sen man fick barn men vi gillar båda fisk, vilket brukar vara kul att testa ute. Men det beror på humöret, ibland sitter en köttbit bra också. Ibland pasta.

• Sanasol

Jo, jag brukar också gå på samma ledares pass jämt, tycker att det känns bra och som du säger vet man vad man får. Endel har ju helt pestigt dålig musik också, så då tänker man bara på hur kass musiken är...

M, fisk är jättegott. Blivande svärfräldrarna fiskar mycket i norge så man brukar få smaka mycket gott när man är där. Senast fick vi marulksspett med räkoroch paprika. Jättegott, och till det saffransris. smarr.

• Midsommardagsbruden

Låter gott med marulken!

Musiken har STOR inverkan. Passet får inte bli långtråkigt, man ska helst aldrig tänka "är det inte slut snart..." för då pallar jag inte med. Min enorma kräsenhet när det gäller ledarna fick jag sota för på min egen möhippa, om du läst om den. Det var inte lätt att sitta där på podiet måste jag erkänna! Varje gång jag dyker upp för ledaren som var med på passet, frågar hon om jag inte vill ta befälet? Svarar då att jag vill ha Asti Cinzano i sportflaskan(för det hade jag då!)

• Sanasol

*S* Har läst om din möhippa, lät som att det var riktigt roligt faktiskt!!

Asti Cinzano är gott, hade ni det som brudskål också eller hade ni champagne då? Vi tycker båda att Asti Cinzanon är godare så det blir nog att skåla i det! :)

Kanske dock inte så bra för träningen :D

• Midsommardagsbruden

Kan du föreställa dig att köra ett pass i slalomdräkt? Dom är RÄTT tjocka i materialet !!!

Till brudskål hade vi ett mosserande som heter TÖRLEY, det är från Ungern och kostar en femtiolapp på bolaget. Rekommenderar det varmt, hade en liten ton av champange, vissa trodde att det var det faktiskt!

• Sanasol

:D Det måste ha varit väldigt varmt! Men det såg väldigt roligt ut på bilderna iaf :) Vilka idéer och busigheter man kommer att få vara med om!

Mhm, det kansk man skulle ta och prova någon gång. :) Alltid bra med tips, vi måste ju ta och provlaga maten flera gånger tror jag och prova olika sotrers vin till... får väl se vad det blir!

• Midsommardagsbruden

Har Du många busiga och skojfriska vänner? Då vet du vad du kan vänta! Har du varit med på många hippor själv för vänner? Vad har ni gjort i såna fall?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop