• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Låter urmysigt hemma hos er! :)

Just det ja, du jobbar ju med sånt ja. ÄR det matbröd eller är det fikabröd ni håller på med eller både och?

• Midsommardagsbruden

Både mat och fikabröd samt mycket småkakor, skorpor och även tårtor på beställning. Alla frågar jämt hur man fixar det utan att äta ihjäl sig men är man som jag "Född" i en brödlåda så blir det en vana. Min bror och jag blir fjärde generationen om vi tar över rörelsen. Men som sagt det är obekväma arbetstider året runt, dygnet runt men fantastiskt roligt att jobba med sin familj i ett familjeföretag!

Längtar du till att komma ut i arbetslivet?

• Sanasol

Jo, det är klart. Har man alltid sånt omkring sig blir det inte riktigt samma begär av att äta saker. Jag jobbade på café en sommar, så jag vet. Var inte sugen på många bullar den sommaren om man säger så.

Jo, det ska bli roligt att börja jobba faktiskt! Få ett lite mer normalt liv och sådär. Man fåräl se hur länge man jobbar innan det blir barnledighet eller nåt sånt :)

• Midsommardagsbruden

Hej! Var just in en sväng innan jag ska möta John Blund! Du vet, brödbutiken väntar!

Tror att Du längtar efter att bli mamma! Du får efter BT logga in ett krypin på Familjeliv. Min kusin tillika bästa och äldsta barndomskamrat har idag gått fyra dagar över tiden så jag har lite sympativärkar. Vill att hon ska ringa och säga att det är klart snart, men icke idag heller! Barn är livets gudagåva. Ska krypa ner hos min gulleplutt (sover mellan mammsen och pappsen) Du ska veta att det är grannt här nu med alla nyputsade fönster! Min man var lite imponerad (och då vet han inte att jag har hängt på BT halva dan!)

Go´natt från lilla mig

Ps. Klarade Du Dig från blåmärken efter dagens olycka? Hoppas Du inte har ondare imorgon!!!

• Sanasol

:) Jo, ska nog gå och lägga mig snart jag med är ganska trött faktiskt! Såg outsiders på femman om kvinnor och bröst, helt sjukt hur endel VILL se ut egentligen.

Ja, det känns som att det kommer att bli fint med en liten familj. Det känns ju extra mycket när man träffar t ex sambons systers bebis. Men det gäller väl att få jobb först så att man KAN vara föräldraledig.

:D Det är säkerligen väldigt fint hemma hos er nu! Man kanske borde passa på och putsa lite förnster här med innan vintern kommer. *S* Inte behöver han veta att du satt här heller, jobbet blev ju gjort!!

Har fått nåt mindre blåmärke på vaden och sen är jag lite svullen om tårna eftersom jag landade rätt på dem, men det är inte så farligt! Tur att man inte åkte i backen totalt! :)

Goo natt!

• Midsommardagsbruden

Är kvar!

Var det om bröst på TV? Min man skrek nämligen rakt ut för ett tag sen, då förstår jag varför!!!

Gonatt och sov gott från

fönsterputsaren

• Sanasol

Japp, endel som hade opererat dem större och endel en som opererat dem helt sjukt stora, typ KK-kupa eller nåt sånt. Helt groteskt hur man kan göra så med sin egen kropp....

• Midsommardagsbruden

Tjenixen!

Läget? Mer ont idag eller bättre? Du kanske får börja använda en sån där självlysande väst med reflexer som löparna har så du syns lite bättre då du far fram på din cykel! Bara en tanke!

Pluggar du eller snurrar du runr på BT?

Kläckt några nya bröllopstankar?

• Sanasol

Hej hej!!

Det är kanske så man ska göra, sätta blinkade ljus på skallen kanske? Det känns sådär idag, lite öm i tårna.

Håller på med en uppgift och läser och har mig, samt kollar in lite annat emellanåt.

Inha nya tankar ännu faktiskt, fick däremot en kommentar att jag var tokig som började planera så tidigt, att det var totalt onödigt. Tror att det är bra att vara ute i god tid, kanske är detta i hårdaste laget. Men ett år iaf, man vill ju planera en bra fest så att gästerna trivs också. :)

• Midsommardagsbruden

Gillar Du att planera så ska du lugnt fortsätta med det. Men när jag var i planerartagen så fanns de runt mig som började så tidigt att de hann ändra sig angående tagna beslut på vägen. Nån brud här på BT köpte tre-fyra klänningar och jag vet inte om hon blev av med alla till slut. Att planera i god tid tycker jag kan vara ett sätt att spara lite pengar men för vissa kanske det blir tvärtom, vad vet jag?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop