• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Har inte varit med på någon av deras hippor av olika anledningar, men de som jag känner som är gifta är väl inte mina närmsta vänner direkt. Eller så var de inte det just när de gifte sig.

• Midsommardagsbruden

Nu är jag "nyspinnad" och nyduschad! Härligt, härligt!

Min man kollar in Idol, ska snart göra honom sällskap en stund.

• Sanasol

Härligt det!! Jag försöker skippa idol jag, man mår mest dåligt när de förnedrar människor. Roligare att titta sedan... :)

• Midsommardagsbruden

Okej! Du kliver på idol-tåget när finalerna börjar istället? Smart! Men jag ju ett ansvar (fniss) att följa upp det hela med min granne! Du förstår, eller hur?

• Sanasol

:D såklart!! det är ju lite annorlunda när det är någon man känner igen.

Sitter och skriver på det där arbetet nu, har skrivit 1,5 sida, ska vara tre så det är lite trögt!

• Midsommardagsbruden

Måste säga att du är på hugget när man skriver ett par rader!!!

Jobba på nu! Som belöning får du slappa på BT! Räckte det som morot?

Måste vara svårt, det är ju inte alltid gnistan och inspirationen finns till att skriva...

Min kusin är idag sex dagar över tiden. Inatt gick vattnet så man är lite nervig, hon hade dåligt med värkar. Jag kunde knappt jobba idag när jag fick sms från henne. Det är första barnet så det är lite pirrigt. Min äldsta och bästa vän är hon oxå! Suck!

• Sanasol

:D Spännande med bebisen, hoppas att han/hon tänker komma ut ganska snart iaf, på ett eller annat sätt! Förstår att det är svårt att koncentrera sig då.

Jag jobbar på rätt bra, skriver rätt mycket en stund och sen vilar jag hjärnan en stund och sen skriver jag stenhårt en stund och sådär, det är liksom min teknik för att få det bra. Många pauser.

Måste bli klar snart också för jag tänkte att jag skulle åka på gospelkörträning ikväll, å det vill man inte missa!! Skrivit två sidor nu, så en enda kvar!

• Midsommardagsbruden

Åhh, vá härligt att sjunga i kör! Speciellt gospel! Kan inte kören sjunga på Er vigsel? Skulle vara läckert!!!

• Sanasol

Hm, bir nog lite väl mycket med en 90 personers gospelkör på bröllopet *s* men kanske några utav dem!

• Midsommardagsbruden
    OJ! Är Ni så många, vad mäktigt det måste låta! Är allätare vad det gäller musik men har alltid varit mycket förtjust i gospelmusik. Ja några kan väl ställa upp. Vet inte om Du såg bröllopsfeber på femman, men jag följde der i och med att jag själv var i giftastagen. Sista avsnittet så hade Annika Ljungberg och hennes man ett medeltidsbröllop och där överraskade hon sin man med en liten gospelkör som sjön "Oh happy day", hans stora favorit. Han blev jätterörd.
Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop