• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Mumsigt med kycklingwraps! Det kan jag säga idag, skulle inte ha gjort det igår, med det vill jag säga att jag är piggelin igen. Jippie!

Berättade ovan vad jag skulle göra vi ska fira min man med familjen, 4-årskalas för Melles kompis och höstmarknad. Vet inte om jag kommer hinna med det sistnämnda.

Har just bakat (trots att jag är bagardotter)dumlekakor och morotskaka. Kan inte bjuda pappsen och brorsan på bageribröd, känns roligare med nåt hembakat. Då blir dom lite impade oxå!

Ska på stan nu och göra lite ärenden åt min snart 87-åriga farmor. Hon är jättefräsch och poppig. Ibland tar hon Melwin nån timme så man kan gå och simma eller så. Hon finns på en bild med mig från bröllopet under festlänken, du kanske har sett henne.

• Sanasol

:D Vad skönt att du mår bättre idag!

Lät som en heög med fullt upp för er! Jo, det är nog sant att det kan vara gott med hembakat när man jobbar med "bortbakat".

Sambon har också en farmor som är sådär frisk och pigg! Så himla roligt att det finns såna människor, man får ju hoppas att man själv håller sig i bra skick i både skallen och kroppen!

• Midsommardagsbruden

Håller med, man kan ju alltid önska!

Min kusin ringde idag och hon har fått världens finaste pojke! Jag är så lycklig för hennes skull. Han kom ut till slut med hjälp av sugklocka, och det gjorde ONT!

• Sanasol

Mmm. Vad trevligt med bebisen, mindre kul att det gjorde ont. Hur ONT gör det egentligen? ens jämförbart med något annat?

*rädd*

• Midsommardagsbruden

Nej! Det kan inte beskrivas och jag är heller ingen förmedlare av hur smärtan känns! Alla upplever vi det onda på olika sätt. För min del som för övrigt har låg smärtgräns bar jag på en enorm nyfikenhet om HUR det egentligen skulle kännas. Men man få oanade krafter, har alltid lite kvar att ge hur trött och hur rädd man än är. Tänkte att SÅ MÅNGA har klarat detta före mig, så då gör kag det också!

Som sagt, lyssna inte till alla som vill berätta skräckhistorier, vänta och se själv!

• Sanasol

Jo, man har ju hört en massa hemska historier om förlossningar. Men hur hemskt det än varit för dem så är ju de allra flesta överens om att det var värt precis varje sekund. Och det är väl med den övertygelsen man ändå ger sig in i leken när man gör det och om man gör det. :)

• Midsommardagsbruden

Håller med föregående talare!

Nu till något helt annant: Har barnen i grannskapet börjar sälja jultidningar ännu? Jag menar; sommaren är knappt över och...nu är det jul igen!

• Sanasol

*skratt* har någon försökt sälja jultidningar idag?!? Har jag inte stött på ännu iaf, vet inte riktigt när de börjar med det heller. Sålde aldrig jultidningar när jag var liten, sålde något som var till fördel för WWF några gånger kommer jag ihåg.

Uscha, jag älskar ju julen men jag orkar inte få den i ansiktet ännu!! Snart måste man ändå börja tänka på julklappar och saker :)

• Midsommardagsbruden

Flera stycken om DAGEN!!! Jag blir tokig! Till slut ringde jag brorsans äldsta för hon brukar sälja och då vill jag naturligtvis gynna henne och det skulle hon så då har jag i alla fall inte ljugit för alla stackars ledsna barn när jag sagt att jag ska köpa av brorsdottern!

Jag sålde oxå WWF-grejor!!! HAHAHA!!!

• Sanasol

:D Såklart att man ska stödja släkten först! Vänta bara tills Melwin börjar med sånt där

DU MEED?? vad sjuttsingen är detta?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop