• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Hej igen!

Hemma efter att ha ätit god mat i mysig miljö. Det blev "highlanderbiff" för mig; mycket delikat! Blev avlämnad hemma med lilleman som ska i säng. De andra skulle kolla in lite fotboll. Sen är det ju Sverige-Ungern på TV ikväll oxå!

Han blev jätteförvånad och väldigt glad för presenten! Tycker att jag är en riktig toka. Men så är jag ju tokig i honom också!!!

Har Du sjungit upp?

• Sanasol

Blev ingen kör, fick inte tag i ledaren eller någon som visste om det var så då kändes det dumt att cykla ner på stan utan att veta, är rätt långt. :( Ska ta reda på det där till nästa gång.

• Midsommardagsbruden

Tralala, vá tråkigt! Men vá gör väl det när man kan sitta inne och kura i höstmörkret. Nu sussar plutten gott så jag kryper väl upp i soffan en stund innan läggdags. Måste väl ta en kaffetår med födelsedagsbarnet när han kommer hem. Brukar hoppa kvällfikat men idag är ju ett undantag.

• Sanasol

Mmm. ska gå och kolla på idol jag med idag, min brorsas kompis skulle tydligen vara med så det kan man ju se då. Han ringde förut och sa det... :)

• Midsommardagsbruden

Ja gör det så kan vi skratta och vara lite elaka tillsammans sen! Skämt åsido, många är oerhört chramiga och duktiga oxå!

• Sanasol

Absolut...! Vi hörs väl ;)

• Midsommardagsbruden

Tror jag svimmar!!!!!!!!!
    Vi gapskrattade nästan hela programmet, han som sitter i juryn längst till vänster har sååå sköna ansiktsuttryck när han lyssnar till aspiranterna...

Gonatt! Tar en titt på Lost och knoppar in!

• Sanasol

*S* japp, gör det. Vi hörs!

• Midsommardagsbruden

HalliiHallåå!

Läget idag?
    Själv är jag lite hängig så vi tar det lite lugnt på eftermiddagen idag.

• Cybermamman

*kikar in hos er och vinkar*

Krya på dig Midsommardagsbruden!

Vad fina ni var på bröllopet och jättefin hemsida

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop