• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, det är himla fint med gospel. DEt är hur många som helst och det låter superbra. Var bara med ett par gånger förra terminen, men nu ska jag väl hänga på på riktigt, ska bli kul! Brukar varajättemycket folk på konserterna också så det är ju kul!

• Midsommardagsbruden

Har sjungit i kör förut i omgångar och skulle vilja ta upp det igen. Önskar att veckan hade fler dagar. Melwin och jag har gått på "babysång" sedan han var bara ett par veckor, ska nog fortsätta nu i höst om tiden stämmer, det är jättekul. Vi sitter i ring på golvet runt ledaren som är jätteduktig på gitarr. Sjunger både klassiska och ovanliga barnvisor, spelar instrument, dansar och leker musiklekar. En timme i veckan. Det supermysigt, tror att det gynnar barn att få komma i kontakt med musik redan under tidiga år. Så det är min "kör" just nu. Vi har även påsk- och jufest tillsammans med alla grupper med fika och mys!

• Sanasol

Japp, musik är oerhört viktigt för barn. Jag tror att det påverkar på många positiva sätt, inte minst att barn som börjar sjunga tidigt vågar ta plats. Har alltid haft musik omkring mig, så det är verkligen något man inte kan tänka sig livet utan!

Lätt jättemysigt det där med barngruppen!! Skönt att det finns sådant så att man får leka lite som vuxen också :)

• Sanasol

Nu är jag klar med mitt arbete!! Tänk så effektivt det kan bli trots att man sitter och drömmer litegran. Har suttit sen 11 tror jag, inte så länge ändå!!

• Midsommardagsbruden

Härligt jobbat!

Vi gillar ju att dansa oxå, det märks att han får "takten" så att säga och det är härligt tycker jag!

Jag använder min son till mycket som ett förkläde för vad jag själv vill göra! Det är kul att man kan ha så mycket tillsammans. Har t.ex. länge drömt om att åka till legoland, för där var jag aldrig själv som barn, så om några år ska jag förverkliga den drömmen!

• Sanasol

:D Vad roligt det där lät... jag använder min son... *S* Det finns ju så mycket kul man kan göra tillsammans med barn. Läste en musikkurs med inrikting på barn förut, har nog aldrig haft så roligt!

Taktsinne är bra att utveckla tidigt, för många barn lyssnar ju inte mycket på musik och trummar och har sig och då är det svårt att hitta det där riktigt...

• Midsommardagsbruden

Ja usch, lät inte bra!!! Ibland skriver man bara rakt av och tänker inte det minsta!!! Hej och hå!!!

Vet du vad? Det regnar här! Som tur inget slagregn, men ändå, jag har faktikt NYTVÄTTADE fönster Man sår stå ut med allt!

Börjar längta till kvällens restaurangbesök nu...

• Sanasol

:( Det börjar säkert regna här snart med, det ser mörkt ut. Jag som hade tänkt cykla ner på kören... men men.

Ja, just det ja ni ska ju ut och äta! Vad blir det för slags resturang? Har du hittat på nån fyndig present till mannen då?

• Midsommardagsbruden

En litet mysigt matställe mitt i stan! Lite ego present men han ska få pengar till en digita videokamera, har ett stort "åbäke" med VHS, som trassslar lite. Vill kunna filma Melle mer och tror att detta kan bli en lösning på det problemet. Han har ingen aning om mina planer. Har inte önskat eller pratat om det här, men tror att han blir glad! Du får höra senare hur det gick!

• Sanasol

:D Lät som en bra present för hela familjen, men såna presenter är inte fy skam de heller!!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop