• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, det känns himla kul! Det är ju inte ALLA som ska gifta sig... :)

• Midsommardagsbruden

Nu ska jag gå och knoppa in, tittar lite på nå´t mediumprogram på tv4+. Ska borsta tänderna i paus och sen släcka ner datorn. Ha en bra kväll på BT om du é kvar en stund till.

• Sanasol

Börjar vara dags för sängen även här! Ska upp och plugga tidigt i morgon eftersom det inte blev allt för mycket av det idag. Har hittat en annan klänning eventuellt, så det verkar ju lovande. :) Och en festlokal som s¨g bra ut på bild tyckte vi bägge, ka väl åka och kolla in den framöver. Känns som att vi är ganska överens om Umeå nu, känns så himla bra!!

• Midsommardagsbruden

Vá skönt att Ni börjar landa med tanken på vart Ni ska hålla till med bröllopet!

Ny klänning! Nu blir man nyfiken igen:D
    Kanske finns det en bild?

• Sanasol

Jo, det finns en bild. Dock har vi inte tänkt oss den färgen på bilden ifall det nu skulle kunna bli den klänningen. Tycker att den är fin, men har inte bestämt mig om det blir för plåttrigt för mig men kolla in på;
    www.bonny.com/index.php&staticfile=gowns.php?id=14&gline=1&start_page=12&featured=N
    fast i färgen white/platinum isåfall.

Vilken dag, blev påcyklad av en kille påväg till universitetet. Att människor har så dålig uppsikt är ju hemskt. Lite öm här och var också... ajaj.

• Meddelande borttaget
  • Midsommardagsbruden

Åhhhh så vacker Vilken skönhet alltså!

Men vad säger Du? Överkörd Om Du är öm idag, så är Du förmodligen mer öm imorgon. Stackars Dig! Är det säkert att allt är okej? Lät inte roligt!!!

• Sanasol

Den här klänningen kostar mindre än 4000 om man beställer från USA. Känner en som åker dit rätt ofta så man kanske skulle kunna beställa den genom honom ifall man provat ut den i sverige isåfall. Annars kan man väl beställa också :)

Ja, jag fattar inte vad han höll på med. Cyklade rakt bakom mig och sen bara PANG rätt in i mig snett bakifrån. Ramlade ner på tårna och så cyklade han in i benet. Kommer säkerligen att vara värre i morgon, men det jag alltid tänker är ju att det var tur att det ändå var en vuxen han cyklade in i. Jo, jag är okej. Bara aningens chockad.

• Sanasol

Försökte lägga in en länk på en bukett jag hittat, jättefin. Men det fick man tydligen inte göra, antagligen får man inte länka till den sidan :(

• Midsommardagsbruden

Tur att det var en tankspridd på cykel och att han inte körde bil!!!

Låter jättebra med klänningen! Superbra PRIS!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop