• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Finns det någon bild på dyrgripen, eller är det en av dom Du visade förut som kostar det?

• Sanasol

Det är den jag visade dig först tror jag, den sincerity med spets ovanpå ett mörkare rosaaktigt tyg. om du minns? Är så kär i den klänningen...

Men det är på tok för mycket pengar, så det är nog bara att se sig omkring efter någonting annat. Nixa har ju fina klänningar och de håller ju ett betydligt bättre pris.

• Midsommardagsbruden

Hittade en av länkarna, men det var inet 3070 eller 3023 vá. Det var någon annan?

• Sanasol

Har också fått tips om att man kan sy upp den utomlands billigare. Men det känns ju sådär av en hel del anledningar.

Vill tex inte att det är något stackars barn som ska sy den, sedan vet man ju inte om man blir lurad eller så heller.

• Midsommardagsbruden

Men du vill köpa och inte hyra?

• Sanasol

Klänningen finns iaf inte att hyra i Umeå, och det är tokigt dyrt att hyra också så därför tänkte jag köpa för då kan man ju alltid sälja den sedan. ÄR det kanske dumt att resonera så?

• Midsommardagsbruden

Sjäv kände jag så här:

Jag hyr klänning för jag kommer bara att använda den en gång i livet och har inte plats att förvara den. Jag visste vad jag ville ha så jag stegade iväg till hyrbutiken men utan att finna vad jag önskade. Såg min drömklänning i en tidning och köpte den genom butiken i stället. Visst det är sant att det går på ett ut att hyra eller att köpa och sälja vidare, men nu hänger den här nytvättad och fin men jag har ínte tagit mig för att sälja den än, men jag vill ju göra det. Det var just detta besvär jag ville slippa när jag köpte den, men et är kanske smartare att annonsera på vårkanten, jag vet inte.

Råder dig ändå till att prova lite olika modeller, den du drömmer om kanske inte alls är vad du tänkt dig! Eller så är det alldeles perfekt.

• Sanasol

Jo, jag har tänkt att prova en hel del innan jag bestämmer mig. Tänkte att vi skulle åka ner till stockholm någon helg sedan och kolla in lite sådana där grejjer.

Tror absolut att det är enklare att sälja klänningen frammåt våren eftersom den är så himla somrig din klänning. :)

• Midsommardagsbruden

Ja vi får se, kanske provar vi att lägga ut den framöver här och ser om det blir napp. Den är nytvättad och såååå fin!

Skönt att åka till Stockholm, du kan prova och prova och prova och vá helt anonym.

• Sanasol

Hur känns det att sälja den då? Du känner inte att du gärna skulle vilja ha kvar den och bara titta på? Tror att många tänker så, om man har lite seoarationsångest särskilt.

Ja, kommer att bli kul! Fast då får vi nog tala om det för hans systers familj iaf så kan vi ta med henne som smakråd, hon har himla god smak.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop