• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Då röstar jag absolut på den första!

Hur gick det i plugget idag? Hur många sidor av dom 400 har Du plöjt igenom?

• Sanasol

Jo, det känns såklart extra roligt när det är han som faktiskt pekade på den först! :) Så det får nog bli så!

Har läst endel, dock så städade jag litegran också det är så svårt att koncentrera sig om det är rörigt runt omkring en! Ska dock plugga lite till idag... så det ska nog gå bra! :)

• Midsommardagsbruden

Vá Du é duktig!

Vi har varit i lekparken på eftermiddagen. Det blåser halvstorm här idag! Plugga på och städa på! Nu ska jag laga lite middag till mina grabbar och sen blir det ett spinningpass för mig!

Funderar på om jag ska se Idol eller inte, jag vet att jag är fast om jag börjar!!!

• Sanasol

:) Ja, det gäller ju att försöka iaf. Känns extra viktigt att man hinner ta alla poäng nu så att man inte har några uppgifter kvar sedan när det börjar dra ihop sig och man ska skriva examensarbete och så. Fast det är tre terminer dit!

Jo, det blåser som attan här med. Fast det regnar ju inte åtminstone som det gjorde igår. Var nog inte torr någonstans när jag cyklat hem från skolan igår, och maskara hela ansiktet... sambon skrattade!

Jo, idol börjar ju idag. Det är ju kul med musik, dock är det där ju ett ganska pinsamt program ändå.

• Midsommardagsbruden

Jag vet!!! Så pinsamt, men ändå faller man dit om man börjar!!!:-0

• Sanasol

Jo, dessvärre är man ju en lite småhemsk person som tycker om att de på när folk gör bort sig i tv! Tror att jag ska försöka undvika det i år ändå, såg förra säsongen!
    Daniel kommer ju från Umeå, då det gjorde man ju! :)

• Midsommardagsbruden

Vi får se, kanske inte hinner hem i tid från spinningen heller...Det enda jag följer just nu är Lost på 4:an. Såg du Bröllopsfeber på 5:an i våras då? Att det verkligen finns såna galna människor! Måste säga att man var lugn brud jämfört med dom som serien följde! Men jag såg det för alltid fick man något tips på vägen och så var man bröllopstokig i allt som gick att se och läsa!

• Sanasol

Jo, lost är ju himla bra! Vi har redan sett alla avsnitt så det är bara att vänta på nya, det är ju himla spännande! :)

Bröllopsfeber såg jag ibland, men som du säger så är det ju väldigt hysteriskt. Fast det är kul att se vilka tokiga idéer endel människor har kring sina bröllop.

• Midsommardagsbruden

Det kanske blir mer bröllopsfeber till våren så att Du får tips på lite tokiga idéer. HaHa!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop