• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

*skratt* Precis det intrycket jag också får av de som är jämnåriga med oss. Jag reser gärna mera jag med, men både jag och sambon tycker att det ska bli fint att bygga dessa minnen tillsammans!

Dessutom så lever många så himla "vilt", man ska festa varje helg och leva sjutton. Jag har hellre en trevlig middag hemma med vänner än går på krogen, och det är nog något som anses vara "ovanligt" i vår ålder.

Vännerna varierar, men de flesta av dem har fasta förhållanden och är väl relativt lugna av sig de med. Men man dras ju till dem som är lite lika sig själva! :)

Vad gör du annars då? på fritid och så?

• Midsommardagsbruden

*Skrattar oxå* Gillar att umgås med vänner, man kanske inte träffas så ofta under veckorna men man hörs av genom telefon, mail och sms dagligen. Vi gör mycket tillsammans som är mysigt för vår treåring. Gillar att göra utflykter till stranden, lekparken eller badhuset. Pysslar gärna hemma och försöker ha det mysigt och välstädat. Tränar spinning och gillar att ta promenader. Gå och ta en fika med någon vännina. Vi umgås mycket med par som har barn i samma ålder som vår. Vi gillar att resa oxå!

Du då, eller Ni?

• Sanasol

Nu under sommaren har det varit rätt lugnt! Vännerna har varit lite här och var omkring i världen så det har mest varit vi två. Men vi gillar att laga goda middagar och dricka goda viner, ser ganska mycket film och sådär tillsammans.

Jag brukar träna rätt mycket också, spinning är en favorit! Brukar också gå på något som kallas "body balance", en kombination av yoga och pilates väldigt ansträngande och bra för rörligheten!
    Sambon tänker jag tvinga med mig på träning i höst, lite stuyrka och sådär! Annars så spelar han mycket dataspel, men än tycker väl alltid om leksaker!

Å, det är så himla mysigt med barn! Sambons syster och man har en lillbebis nu, hon är väl fyra månader. :) Hon kommer nog att bli våran ögonsten tills vi får några egna :)

• Midsommardagsbruden

Gosade rätt så mycket med min brors två småtjejer innan vi fick vår plutt! Ja barn är verkligen stort! Det är bra att det finns andra att låna innan det är dags för egna. Jag blir så full i skratt, tycker att vi verkar så lika. Det finns inte någon träning som är så rolig som spinning, går två-tre ggr per vecka. Mat och gott vin - självklart!!! Det är så självklart att jag glömde bort det.

• Sanasol

Jo, vi är verkligen det! Glömde förresten att fråga om din ålder?

Ja, det är verkligen roligt! Brukar också två ggr, sen brukar jag försöka att simma nån gång per vecka också!

Det är bra att få låna någon annans och öva lite på innan man får sina egna. Det kommer att bli oerhört stort, hur man nu än får dem. Det är ju inte direkt någon självklarhet, sambons syster och man fick kämpa i flera år. Och när man fått höra sådant så ser man det ju som en gudagåva om än mer! :)

• Midsommardagsbruden

33 år fyllda!

Barn är ingen självklarhet jag vet! Vi kämpade i 6 år. Gjorde 6 provrörsbefruktningar och fick ett antal missfall. Vi bestämde oss för att adoptera, då blev jag med barn på naturlig väg. Så vi vet att man inte tar något för givet!!!!

• Sanasol

:) Vad himla skönt att ni har eran lille grabb nu då! Måste ha varit en obeskrivlig lycka när han kom till världen! :)

Egentligen ska man väl inte ta något för givet! Fast många gör ju tyvärr det.

Ska gå och fixa lite med maten nu, men ha en trevlig helg! Vi hörs!

• Midsommardagsbruden

Ja gör det!

Ha en mysig helg! Vi kanske träffs om det blir någon ledig stund!

• Midsommardagsbruden

Blev det något gott till middag idag? Och kanske något delikat vin? Har Ni diskutterat vad Ni ska äta till bröllopsmiddagen?

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Har Du tillträde förbjudet på BT under helgerna? *SKRATT*

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop