• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, så ska det vara! Det är ju vackert med bröllop, dock så skiljer sig ju många och det i sig är ju lite skrämmande, men... det ska ju inte hända oss får man ju tänka!

• Midsommardagsbruden

Ja, vi pratade just om skilsmässor idag på jobbet. Det är en uppåtgående trend att gifta sig just nu, men tyvärr tas det för lätt på detta med skilsmässor. Är nog lite gammaldags och vill att man ska kämpa. Vår betänketid på 12 år tryggar min vetskap om ett livslångt äktenskap!

• Sanasol

Jo, det känns som att folk inte tar hand om varandra och behandlar varandra respektfullt. Har man liksom den grunden så kan man nog med en liten ansträngning hålla kärleken brinnande hela livet bara den fanns där från början.

Jo, du kan nog känna dig trygg! :) Dessutom så ser ni så himla kära och fina ut tillsammans!

• Midsommardagsbruden

Tack! Va gulligt av Dig att säga så!

• Sanasol

Det syns ju ofta på par om de passar ihop, jag vet inte riktigt vad det är men det är väl den glädje man utstrålar när man står brevid varandra kanske!

Jag tror på vår kärlek också, trots att vi inte varit ett par så himla länge. Dock så tar ingen av oss lättsamt på äktenskapet eller så och är beredda att kämpa rätt mycket innan man släpper det. Tror att det är bra att tänka över det där rätt många gånger dock innan man slänger sig in i något.

• Midsommardagsbruden

Ja helt rätt! Läste i någon länk här nyligen om ett brudpar vars gäster belutat att skilja sig efter deras bröllop efter ha hört deras löften. De insåg där de satt i kyrkans bänkrad att de inte alls levde upp till vad prästen sa. Stackars bruden tyckte att dom hade orsakat det hela, men det skulle förmodligen hänt förr eller senare!

• Sanasol

Jo, läste också det! Egentligen så ska man väl inte alls vara ledsen för det eftersom de själva förmodligen inte reflekterat särskilt djupt över vilka löften man egentligen ger varandra när man gifter sig. Om man har det så känns det nog bara värmande i hjärtat när man hör andra ge varandra sådana löften!

• Midsommardagsbruden

Ja! Det var stort när man läste efter prästen. Tills döden skiljer oss åt! Mäktigt och stort!

• Midsommardagsbruden

Ursäkta, fick gå ifrån och förbereda lite midagsmat...

Jättefina båda två! Vet att jag själv kikat på den här med halterneckmodellen förut, den liknar min rätt mycket!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop