• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, middagsmaten får man nog ta itu med här med snart! Fast det är ju roligt att laga mat nu när man inte äter ensam längre! :)

Jo, den liknar din rätt mycket. Gillar den där axelbandslösa också, frågan är bara hur pass rosa den egentligen är...

Skulle vilja åka och kolla snart, undra om de tycker att man är helt galen so börjar kolla sådant alla redan? hm...

• Midsommardagsbruden

Nejdå! Man kan prova ett fleratl gånger innan man bestämmer sig riktigt! Så prova på DU!

• Sanasol

Är otroligt sugen på det faktiskt! Särskilt när vi antagligen ska åka och hälsa på några i stockholm, för där lär det ju finnas massor att se och prova...! :) Hade du kollat mycket innan du bestämde dig ?

• Midsommardagsbruden

Hade tittat in i en butik ett par gånger, visste att jag ville ha halterneck och släp. Den dom hade var det lite för mycket pärlor och broderier på för min smak - gillar det enkla! Fick se denna Nixan i en tidning och jag köpte hem den via butiken. Var lite nervös men den var bara JAG helt enkelt!

• Sanasol

Mmm, man får väl kolla en hel del på internet och i tidningar också. :) Det känns som att det är en riktig djungel, dock så har man ju rätt god uppfattning om vad man tycker om.

Nu ska jag gå och ta hand om min kära sambo :) Vi hörs!

• Midsommardagsbruden

Ja vet du på ett ungefär vad Du vill ha så är det lättare att söka det man vill finna! Hälsa sambon! Ska natta min lille knopp nu, vi har varit och tittat på fotboll så det blev lite senare än vanligt för honom.

• Sanasol

Det är ju hemskt egentligen att man alltid glider in på den här sidan, så svårt att hålla sig undan!!

Sitter och funderar på färgteman idag, vi pratade endel om det häromdagen. :)

Ska försöka plugga litegran också, har en rest som jag tänkte få klart innan terminen börjar på allvar den 29:e.

• Midsommardagsbruden

Pluggar eller palnerar DU?

Vilka färger lutar det åt?

• Sanasol

Jadu, jag föröker plugga! Men det blir väl en hel del pauser på såna här sidor när man ändå sitter vid datorn och skriver!! :)

Vi har pratat om att vi ska ha grönt iaf, ljusare grönt antagligen och till det blir det antagligen rosa eftersom jag vill ha den färgen i buketten. Det känns både somrigt och vackert! :)

Har också kollat endel på hobbymaterial, om man ska försöka göra inbjudningarna själva. Det vore himla roligt, men frågan är om det inte tar alldeles för lång tid.

Har du något tips på någon sida med färdiga inbjudningskort?

• Midsommardagsbruden

Köpte mina på Kortdesign. Vidsel- och festprogram gjorde vi med hjälp av vänner. Är Du pysslig så är det kul att göra egna. Du har ju tid på Dig, och Du kan kanske spara en slant.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop