• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja vissa dagar drömmer man mer och vissa dagar mindre. Att du vågar sätta ut Din mail, tänk om någon som faktiskt känner Dig ser och avslöjar Dina planer...

Håller med, datorer ska fungera annars blir man snurrig!

• Sanasol

hm, min mail avslöjar mig nog inte eftersom INGEN jag känner vet att jag alls har en sådan... eller använder den iaf!Så det är lugnt.

• Midsommardagsbruden

Phhuuu, jag blir så nervig å dina vägnar eftersom att jag själv kört hemlighetsmakeri i åtta månader innan vi kunde sjunga ut...

• Sanasol

Hm... det är nog väldans lugnt det. Den mailen jag använder för det mesta är den som är mitt namn, och den lägger jag inte ut här. Den här mailen är det mest lärare och sådär på universitetet som skickar till, och det är nog ingen som orkar sitta och tänka ut vad adressen kan stå för... :)

• Midsommardagsbruden

Bra! Skrattar åt mig själv!

Visst är BT ett bra forum när man söker fakta och tips? Jag har haft jättemycket i utbyte av att ha hittat hit när jag planerade!

• Sanasol

Jo, det går ju att få tips om verkligen allt man kan tänka sig angående bröllop! Det känns rätt skönt eftersom man själv också kan fråga och få svar. DEssutom behöver man ju mycket tips på hur man ska lägga upp det!

Har varit på två bröllop i sommar också, men inget av dem var alls i närheten av något som jag själv kan tänka mig... men det ä svårt det där, ibland är jag nog en krångelmaja utan dess like!

• Midsommardagsbruden

Att själv vara gäst på bröllop är nog det bästa när man själv planerar. Man plockar ut det bästa och stryker det sämsta från arrangemanget helt enkelt. Dessutom är det ju bra träning. Hade ni tagit beslutet om ert bröllop när ni var på de två föregående bröllopen? OM, hur kändes det för Er då? Var det typ...nästa gång är det vi som står där...pirrigt?

• Sanasol

Vi hade inte bestämt datum ännu när vi var på de bröllopen, men det är klart att det låg i luften. Och en bröllopsdag är ju alltid något speciellt, så mycket kärlek att man själv blir lite extra kär just av att se två människor ge sina löften till varandra!

Det första bröllopet hade de på en ö där de gav varandra sina löften, sedan hade de en jättestor och fin flotte där de sedan skjutsade ut gästerna till en annan ö för att ha bröllopsfesten där, dessutom hade de en tävling typ "kockduellen" där gästerna fick laga mat på vissa iongredienser och brudparet skulle bestämma vinnade lag! Kul och bra sätt att lära känna varandra, men inte alls traditionellt så som vi vill ha det!!

• Sanasol

Och efter det andra bröllopet så pratade vi om vårt bröllop hela vägen hem efteråt och då var det verkligen på allvar!! :) Det kändes annorlunda, pirrigt och så otroligt underbart!

Det är ju en otroligt fascinerande känsla ändå, kärleken. Att man verkligen VILL leva hela livet tillsammans, att man vill bli gamla tillsammans, det är så underbart fint! Hade aldrig tänkt mig något sådant förut. Å, vad kär man är ändå!

• Midsommardagsbruden

Vilka härliga ideér, men lite för mycket för mig oxå, kanske inte i bröllopssammanhang, men en bra tävling till ett annat tillfälle. Gillar femkamp och andra typer av socialt umgänge.

Håller med, ser man kära människor, blir man kär själv! Jag vill att man ska se hur det lyser om brudparet. Ja inte tillgjort utan naturligt!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop