• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Grejjen är den att jag aldrig tänkte tanken på att gifta mig eller skaffa barn innan jag träffade honom. Han slog ned som en blixt, och jag ville verkligen bara vara med honom. Han är manligheten själv enligt mig, och en underbar person.

Vi kände väl ungefär likadant, därför kändes det rätt självklart att det skulle vara vi rätt snabbt i förhållandet! :) Men nu ska vi gifta oss, och inget har någonsin känts så rätt! :)

Hur var det när du träffade din man?

• Sanasol

Och ja, han pratar mycket om det han med. Ringar, bröllopsfesten och sådär... känns skönt att han engagerar sig! :)

• Midsommardagsbruden

Lite klassiskt, men på dans. Vi älskar att dansa båda två. Det var därför vi ville ha levande dansbandsmusik, lite tuffare stuk på bröllopsfesten. Alla tyckte det var kanon.

Min man var också väldigt MED i planeringen, vi är väldigt likasinnade och har samma åsikter och smak om det mesta. Det är kul när man är två om det hela vägen.

• Sanasol

Ja, det känns som en självklarhet att man ska planera tillsammans! Man ska ju faktiskt gifta sig båda två, skulle tycka att det var otroligt inspirationsdödande om han inte alls verkade intresserad....

• Midsommardagsbruden

Ja visst! Sen är det nog så att man som tjej, i de flesta fall, kanske har mest koll när det gäller färger, mode, blommor och så. Det är kul när killarna ger av sina kunskaper där de kan. Men alla är ju olika. Har Ni bokat något ännu, som kyrka, vigselförättare och lokal. Ni kanske inte har löst frågan om var Ni ska hålla till ännu? Ett råd är att vara ute i god tid om det är en populär plats!

• Sanasol

Jo, om vi nu ska vara i Umeå så har vi tänkt oss en popurlär kyrka så vi får börja tänka snart! Men om det blir på mitt hemställe så är det väl inte särskilt högt tryck trots att kapellet och kyrkan är väldigt fina! Men vi måste ta och kolla nere vid Östersund mera också så att vi kan bestämma oss och boka åtminstone till årsskiftet är det tänkt. 1,5 år innan är väl ganska god tid?

• Midsommardagsbruden

Javissst ja det var ju inte förrän 2007! Pluggar din man oxå?

• Sanasol

Nej, som sagt så kör han taxi. Han pluggade förut men har tagit uppehåll från sin utbildning, men tror ärligt talat att han kommer att välja en annan utbildning när han väl börjar igen.

Men det var ju tur att han började plugga här, för annars hade vi ju aldrig träffats!! :)

• Midsommardagsbruden

Halloj sanasol!

Läget? Sitter Du och drömmer om Ert bröllop?

• Sanasol

Hej hej! Nja, det har inte drömts så mycket idag. Vi har åkt runt halva stan och försökt att hitta en sak till mannens dator som inte funkar så bra. Irriterande när det inte finns vad man vill ha!! :(

Du kan maila ifall du vill snacka mera; saalaa03@student.umu.se

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop