• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

ÅHH, förlovningen var nästan det bästa med allting! Då är det bara mellan TVÅ!
    Va härligt att ha båda sakerna framför sig! Håll Ert bröllop hemligt så ska Ni få se på härloga reaktioner, det lovar jag!

Min klänning är en favorit. En Nixa 412.
    Till slu om Du har samma storlek som mig själv!!!

• Sanasol

Ja, vi längtar mycket båda två. Vi ska fira julafton bara vi två har vi bestämt och förlova oss i julmyset! Kommer att bli jättemysigt.

Vilken storlek är det på klänningen?

• Midsommardagsbruden

Säger bara Gó Jul!

Klänningen är en insydd 38 och upplagd efter min längd. 165 cm och då hade jag en liten klack på skon.

Kan det vá nå´t?

• Sanasol

Tackar tackar! Hur långt innan bröllopet förlovade ni er?

Hm, hur långt går det att lägga ner klänningen? Tror tyvärr att den är för kort för mig, är 174cm lång och vill nog antagligen också gärna ha en liten klack.
    Men får nog ta och prova en likadan klänning när det börjar vara dags för den är erkligen jättevacker.

• Midsommardagsbruden

9 år, exakt! Så när vi firar ettårig bröllopsdag så firar vi 10 år som förlovade!

Tror att det går jättebra att lägga ner den igen om Du skulle vara intresserad!

Vi kan ju höras längre fram, kanske har Du vägarna förbi Härnösand någon gång, min mail finns ju alltid på vår hemsida...

• Sanasol

:) Vad romantiskt! Många par som varit tillsammans så pass länge "glömmer bort" att gifta sig. Men det måste ju vara minst lika roligt att fira kärleken när man verkligen levt tillsammans så länge. :)

Angående klänningen så ska jag nog ta och prova en i samma storlek och se hur det ser ut. Misstänker att det kommer bli trubbel, har så himla breda höfter... :/

• Midsommardagsbruden

Hej! Angående klänningen...den svänger ut från midjan så är Du nätt om magen och bredare nertill så är den här modellen super, för jag är rätt kraftig om höfterna mé. Så man kan trolla rätt bra, tro mig! Prova den här modellen så får Du se! Vad ska din blivande man ha då?

• Sanasol

Jo, det är ju bara att prova och se, för du såg verkligen inte särskilt bredhöftad ut på bilderna iaf :) Inte för att det är fel att vara det heller...

Han skojar om att han ska ha uniform som sin far, men hans far var stridspilot och min blivande är taxichaufför så det blir inget med det. :P Han kommer nog att ha frackkoat eller vanlig frak.

• Midsommardagsbruden

Jooo, jag är faktiskt bred över höft och rumpa, det är sant! Men som sagt går klänningen ut från midjan så kan man trolla bort mycket!

Frockcoat som min man hade är stiligt tycker jag! Peppa honom om inte uniformen går i lås, fniss...

• Sanasol

:) Jo, jag får göra det för det är ju himlans snyggt.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop