• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Smurf-Sandie

Jättefina bilder, grattis!!!

Blev helt kär i din bukett

• Mischa

Underbara bilder.Nu längtar man ännu mer till sitt eget
    Tack för titten!!

• Jenca

Jättefina bilder - ni verkar ha haft en kanondag!!

Ett stort grattis!

• HelleBelle

Vilka naturliga bilder. Helt underbara. Ni ser ut att ha haft skit roligt rent ut sagt. Grimas fotot och när du pussar pojken :D Å vad man blir varm. De berörde.

• Midsommardagsbruden

Tack för alla gulliga kommentarer!

Miracle

Ja! Det är aquarosor, vet tyvärr inte priset för enbart buketten då jag betalade en klumpsumma för Brudbukett, En mindre "kastbukett" för att slänga över mina ogifta väninnor, 2 lösa rosor; En till min mamma och en till min svärmors grav, 3 kavajblommor samt 20 st bordsdekorationer som Du kan se på bilder under länken; festbilder. Köpte då fukorna till för att ge alla som var med på möhippa. Totalt blev allt 4000 kronor.

Elle 05

De röda glashjärtan Du ser som bordsdekoration är inhandlade runt Alla Hjärtans Dag på Guldfynd. Jättefina då mitt tema gick i rosa så var detta väldigt smakfullt i kombination. Jag hade över 500 st fördelade på ett honnörsbord med fyra ben.

Mischa

Tack! Det var så lite så!

Helle Belle

Ja! Visst är det härligt med spontana bilder som fångar ögonblicket! Man måste ha en bra fotograf som lyckas med det!

• Midsommardagsbruden

ja menar krukorna!

• Midsommardagsbruden

"puffar!"

• f.d. Svart brud

Miracle

Aquarosor går ca på 25-30 kr/st beroende på storlek, i alla fall där jag bor.

• Midsommardagsbruden

Miracle och fd Svart brud

Här också men då vet jag inte vad det exakta slutpriset blir om man ska ha dem bundna som brudbukett och med pärlor som jag hade i det här fallet. Dessutom var det midsommardagen. Vet Du fd Svart brud om det är så att de lägger på mycket just för att man beställer en brudbukett och inte en "vanlig"? Många påstår ju det!

• Linnea J

Hej!

ett stort grattis till er på och vilka fina bilder! ni var vackra allihop, men speciellt bruden :)

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop