• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

M... håller på att titta på lite olika bilder med buketter. Vet inte riktigt hur jag vill ha det, så enkelt som möjligt känns det nästan då jag inte är någon särskilt plottrig person... men det får man se, man känner väl när man ser det som verkligen känns rätt! :)

• Midsommardagsbruden

Oj, där var vi väldigt lika!!!!!!!!!

Ju mindre "plotter" ju bättre. Hellre smakfulla detaljer som man bara kan ana. Men jag gillar hjärtan på tråd...Märks det på våra bilder att vi gillar det enkla och rena? Bara nyfiken hur du ser på oss?

• koala

Hej!
    Vilket vackert bröllop!! Vad har du för ringar, jag letar efter något liknande?

• Sanasol

Jag och min blivande har tittat endel på era bilder och är slående överens om att det som bilderna visar varit väldigt smakfullt och stilrent. Jag älskar ju din bukett t ex. Och kläderna är också jättefina, min blivande man har bestämt sig för frockkoat nu och det känns jättebra! :)

Tror också att vi är smått lika faktiskt. Jag känner att det är viktigt att detaljerna är så mycket "vi" som möjligt också eftersom den stora dagen faktiskt är våran och vad den innebär ska spegla oss som personer. :)

• Midsommardagsbruden

koala

Tack så mycket! Vi har schalins ringar - lika förlovningsringar och min vigselring är lika men med sju diamanter i som min guldsmed satte dit. Alla har 6mm bredd.

• Midsommardagsbruden

sanasol_

Stämmer! Vi är lika!

Kul att din blivande man valt frockcoat - det är jättesnyggt! De finns i många färger, just den här modellen fanns i svart, grått och ivory. Väst och plastrongens färg tog vi upp i min klänning. Tänk på det, är en fin detalj!

• Sanasol

:) Känns kul att man träffat på någon sådan här, det finns inte allt för gott om dem faktiskt. Trots att man ju kan ha mycket utbyte av de flesta.

Han har tänkt sig att ha mörkgrå som det ser ut nu, han passar bäst i mörkt tycker vi båda två. :) Han kommer att vara hur stilig som helst.

• Midsommardagsbruden

Min mans son hade mörkgrå, mycket stiligt. Min man passade bäst i svart. De tyckte båda två att det var väldigt varmt under allt dansande, men behöll dem tappert på hela kvällen.

• Sanasol

Jo, det kommer säkerligen att bli svettigt med de kläderna på sig. Men den som vill vara fin får ju lida pin...!

Kommer säkert bli väldigt varmt under klänningen också. Men det får det väl vara värt! :)

• Midsommardagsbruden

Jaaa, fast klänningen gick det ganska bra med. i och med att man var så pass bar upptill så blev det inte så varmt. Men klänningen töjde sig lite när jag blev varma och dansade hela tiden så den blev nog en storlek större innan kvällen var över. Tur jag hade halteneck så att den höll sig uppe!!!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop