• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, det är ju klart att det är rätt bart upptill. Av den anledningen kan det ju vara ba med någon slags axelband, jag har ju varit lite inne på axelbandslöst. Men halterneck är ju också väldigt fint! Tur att det inte är någon direkt brådska ännu!

*puh* vi skulle städa idag, men nu är det bara ännu mer rörigt tror jag! Åkte på secondhand och hittade ett jättefint skrivbord, nästan nytt så nu är det bara till att få upp det på plats vilket gjort att hela vardagsrummet är en röra. Avskyr verkligen när det är rörigt, men men... :)

• Midsommardagsbruden

Redan Fredá!

Tycker att det är mycket snyggt med tubtopp och axelbandslöst på andra. Jag bara ville ha halterneck. Hur gick det med städningen. Jag borde oxå ta tag i det men så hamnade jag här med en kopp kaffe, så mysigt...

• Sanasol

Ja, får se vad det blir. Tänkte eventuellt gå ner lite i vikt tills dess, har lagt på mig lite extra sedan jag blev sambo :/ och då kanske tuttarna försvinner så tubtoppen inte sitter uppe, vore ingen hit!

Nja, här ser ut som attan! Eller ännu värre om jag får säga det själv. Skrivbordet var för stort så vi fick bära ut den bokhyllan vi hade i det rummet, som nu står i köket. Måste ta och bli av med den så fort som möjligt och köpa en mindre. För bokhylla behövs ju. :)

Jo, fredag. Känns både bra och dåligt, sista vardagen innan studierna börjar om på heltid. Men roligt att vara tillbaka också, räffa lite folk och sådär. Staden lever ju upp när alla studenter kommer tillbaka! :)

• Midsommardagsbruden

Lycka till med "stöket"! Så från och med måndag kommer Du inte vara på BT lika mycket! Någon har frågat hur mycket tid man lagt ner på planering inför vårt bröllop. När jag tänkte efter så blev man lite paff. För räknar man in all tid man forskar runt på nätet, som är en jättebra informationskälla så får man nog kallt räkna med en timme om dagen i ett års tid! OJ OJ OJ!!! Du lär nog komma upp i det också, eller hur!

• Sanasol

Jo, det lär ju surfas in här ganska ofta ändå. Det är ju så bra sätt att utbyta idéer. Har rätt mycket hemstudier också, men jag ska ta mig i kragen nu!! Fast man behöver ju en paus från böckerna lite då och då! :)

Jo, vi måste ordna detta! Vi flyttade in i april,men det är inte riktigt färdigt ännu. Vi hade sagt att vi skulle ha inflyttningsmiddag, men det har inte hänt ännu. Allt ska ju vara klart då, så kompisarna lär väl skratta när vi säger att de ska komma på inflyttningsmiddag i... hm... oktober? *skratt*

• Midsommardagsbruden

Har Ni lägenhet eller hus? Hur gamla är Ni förresten?

• Sanasol

Vi har lägenhet, en trea. Innan dess trängdes vi i min etta på 25 kvadrat, och klarar man det så klarar man väl allt! :P

Vi är 21 och 23.

• Midsommardagsbruden

OJ, var det inte så i början att om telefonen ringde och det var till honom, efter att Ni flyttat till 3an alltså, så fick Du typ ropa -var är Du någonstans!
    Så var det när vi just hade köpt hus och vi har inte så stort, men ändå, när man trängts på liten yta innan.

Åhh, Ni är ju bara barnen! Vad kul att yngre och yngre väljer att gifta sig. Tror att det blir mer och mer vanligt idag!

• Sanasol

Jo, det kändes jättestort! Som att det ekade, men det var skönt att man kunde få välja att vara för sig själv när man ville det! För i ettan så fick man ju gå och sätta sig på toan ifall man ville vara ifred! :/

Ja, vi är rätt unga. Fast det känns rätt, och det är väldigt skönt att ändå ha hittat den man vill vara med tidigt i livet. Vi känner ändå att vi inom en inte allt för lång tid vill gifta oss och ha familj.

Fast, världen lär inte bli så chockad ändå tror jag. Ingen av oss beter oss väl direkt som folk i vår ålder "förväntas" bete sig.

• Midsommardagsbruden

Ja, jag menar inte att man behöver vara omogen, tvärtom tycker jag att det är ett tecken på mognad när man tar så fina och viktiga beslut tidigt livet. Det intryck jag får från 20-25åringar idag är att de ska uppleva så mycket och resa så mycket och inget av detta verkar man kunna göra med fast sällskap, eller har jag fel? Det är en erfarenhet jag har av den åldersgruppen i min omgivning. Hur är era vänner?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop