• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Nej, faktiskt inte. Men långt innan man ens hade bröllop i åtanke, så var jag nog sån. Min mamma har sin kvar och hade nog hoppats på att jag skulle gifta mig i hennes klänning. Nu när man har eget boende och på tok för mycket saker så vet jag bättre. Skulle jag ha en dotter skulle jag kanske resonera annorlunda...med tanke på kommande bröllop, men inte nu.

• Sanasol

Jo, det är klart att det kanske känna annorlunda ifall man har en dotter. :) Kommer nog att sälja min ifall jag skulle köpa iaf, det känns som att man har nog med kläder i garderoben. Har kvar balklänningen från studentbalen t ex och hur ofta använder man den?

Min mamma gifte sig i en lånad klänning, men även om det varit hennes och hon haft den kvar skulle jag aldrig överväga att ha den på mig... verkligen INTE fin... *skratt*

• Midsommardagsbruden

Det är väl ett antal år sen. Mina föräldrar hade 40-årig bröllopsdag i maj, men den var väl ändå rätt okej med lite justeringar då kanske...

Ska man tänka på hur modet förändras så bör man nog inte hänga den i garderoben i väntan på att den ska komma till användning!

• Sanasol

Precis vad jag tänkte på, det som man själv tycker är otroligt vackert nu kommer ens barn antagligen tycka är rätt osmakligt. Så därför är det dumt att spara på det. :)

Nu ska vi laga mat, ha en trevlig kväll!

• Midsommardagsbruden

Det blev tacos till middag! Mums!

Hoppas Ni oxå får en trevlig kväll!

• Sanasol

:) Vad gott med tacos, det var ett tag sedan vi åt det. Brukar mest göra tacogratäng eller tacopaj när vi äter något åt det hållet.

• Midsommardagsbruden

Vi gör oxå lite olika tacorätter med jämna mellanrum. Det är gott och lättsamt!
    Ser att Du finns bland länkarna då och då. Du planerar och funderar rätt mycket, eller hur? Visst är det ett bra forum och byta tankar med varandra på?

Blir det en lugn söndag?

• Sanasol

Japp, jag försöker att ta reda på så mycket som möjligt. Det är så himla bra när man kan fråga ifall man undrar någonting. :)

Man vill ju bara sätta igång och planera på riktigt. Fast det görs ju litegran, vi har kollat på inbjudningskort, kläder osv på nätet så det känns ändå som att man kommit igång. :) Det känns så himla stort att man ska gifta sig, kan knappt förstå det!

• Sanasol

Söndagen blir lugn, ska väl ta oss för att göra lite frulost snart. Just nu sitter vi bänkade vid varsinn dator. Ska även försöka att plugga litegran har jag tänkt.

Vad händer hos er?

• Midsommardagsbruden

Praktiskt med två datorer!!!

Det önskade nog min man att vi hade oxå ibland!!!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop