• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Ja, det är samma sak med mig. Inte mycket smycken alls så det kommer ju att synas tydligt. Kommer nog att stirra mig blind på den också, den är ju så himla vacker!!

Lät jätteromantiskt!! :) Man kanske borde sätta in en förlovningannons också, fast alla läser ju olika tidningar... hm...

• Midsommardagsbruden

Har Ni många lokaltidningar? Era familjer bor inte där Ni bor? Men tänkt på att inte annonsera FÖRE ni förlovat er!

Ska bli kul att höra hur er jul blev tillslut i alla fall...

• Sanasol

Jo, mina föräldrar har en, i umeå har folket två olika och en nere hos min sambos föräldrar. Fast vi funderat på att inte säga något och se hur många som märker det... :)

Ja, man längtar ju som attan iaf :)

• Midsommardagsbruden

ja! Det blir nog den bästa lösningen för Er och så kanske Ni träffar många av familjemedlemmar och vänner mellan helgerna och då kan det vara kul att se reaktionerna.

• Sanasol

Jo, vi kommer ju att träffa hela min släkt dagen efter och sen åker vi säkert ner till hans familj i samma sväng. Känns spännande att se om de märker det... :)

• Midsommardagsbruden

Tro det eller ej; jag har redan fastnat i IDOL-fällan. Men vad gör man när man i program två ser en som man känner igen och som dessutom bor gatan brevid mig, när han dessutom går vidare till Stockholm, då är man liksom JÄTTESÅLD!

Själv då? Har Du klarat Dig?

• Sanasol

*skratt* tjuvkollade litegran i tisdags faktiskt men inte igår för då var jag och hämtade min pappa... han kör lastbil och skulle fika en sväng hos oss så jag hämtade honom... :)

Jo, om man känner igen någon så är det svårt att låta bli :)

• Midsommardagsbruden

Aha, Du tjuvkollade lite...men visst är väl många bedrövligt pinsamma? Att dom bara fixar att ställa upp på något dylikt!
    Men samtidigt får vissa chansen att visa upp sig som aldrig skulle bli upptäkta annars, men det är en hård branch som är svår att hålla sig kvar i.

Hann du ned de 400?

• Sanasol

Egentligen är det väl bra att människor som tror att de kan sjunga får ett uppvaknande ifall de inte kan det. Däremot så behöver ju de som sitter och bestämmer inte vara så förnedrande och kommentera totalt orelevanta saker hos människor som de gör.

Tragiskt är ju också att människor bara kommer dit för att vara med på teve för att det är roligt, inte för att de ens tror att de har talang. Men, men... människorna är ju sådana!

Men det är ju alltid roligt när människor som kan får visa upp sig och bli upptäckta. Dock synd att de dissar många som har stor talang för att de kanske är för tjocka osv.

De 400 hanns med fint, hade seminarium på det idag. Riktigt roligt att ha börjat skolan igen faktiskt :)

• Midsommardagsbruden

Gommorron sanasol_

På väg till jobbet i den tidiga morgonen. Har fått en vana att göra ett veckoinlägg i gästboken på vår hemsida varje fredagsmorgon, så jag slank in hit. Då var din första pluggvecka till ända och helgen här, mysigt!!!

Drömmer du inte om bröllopet på nätterna? Det gjorde jag när vi hade tagit beslutet om att gifta oss. Alldeles i början och så även när det började närma sig den stora dagen. Förmodligen för att man tänkte så mycket på det just då!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop