• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Min sambo är världens datanisse, så vi har en bärbar också. Himla praktiskt faktiskt, särskilt när jag pluggar och behöver datorn till det så kan han sitta där med sitt också ifall han vill! :)

• Midsommardagsbruden

Okej! Förmodar att han kan snickra ihop en bröllopssida snart då? Eller, kanske inte så smart än då det är hemligt än så länge, men senare kanske?

• Sanasol

Vi ska väl börja pyssla på den snart, men man lägger väl kanske inte ut den förrän man skickat iväg inbjudningarna antar jag.

Fast rätt många lär ju få veta det innan dess eftersom vi kommer behöva lite hjälp av endel människor. Vi har tänkt om gällande färgerna nu, kommer att bli gammelrosa och ljusgrått. Tror att det blir jättesnyggt.

• Midsommardagsbruden

Det tycker jag låter väldigt snyggt! Jag gillar ju allt mé gammelrosa och kombinationen med grått tycker jag harmonerar bra.

• Sanasol

M, tänkte att man skulle kunna ta in det gråa i tärnans klänning, dukar och sådär. Har du några förslag?

• Midsommardagsbruden

Skulle din blivande ha frockcoat? Min mans son hade en i grått likadan som min mans och den var väldigt snygg!!! Sen kan du ta upp det i trycksakerna och så. Det går ju förträffligt att blanda med rosa så det är ju bara att låta fantasin flöda.

• Sanasol

Jo, han ska ha frackcoat, i mörkgrått, eventuellt kan man ta västen i ljusare. Han vill ha en mörk har han sagt iaf.

Jo, i inbjudningskorten och sådär blir dte nog en väldigt fin kombinaion. Och på hemsidan förståss. :)

• Midsommardagsbruden

Det låter som Ni vet vad Ni vill och Era gäster kommer med säkerhet känna att De är på ett välplanerat bröllop.

Hälsa den blivande mannen att jag ser fram emot den kommande hemsidan

• Sanasol

Ja, vi har väl en ganska klar bild över det mesta och även hur man kan lägga upp det för gästernas trivsel. :) Kommer vara väldigt planerat eftersom jag verkligen tycker om att planera saker :)

• Midsommardagsbruden

En förutsättning för ett lyckat bröllop ligger nog i bra planering, tycker man dessutom att det är roligt är man lyckligt lottad! För det är ju sååååå KUL!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop