• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Cybermamman

Gör det så äter jag popcorn under tiden

• Sanasol

Godkväll midsommardagsbruden!

*s* ja, har man så många likheter kanske man faller för karlar med gemensamma drag? Mycket kalas är kul, men tär på krafterna!

Här har vi haft bröllopssnack en lång stund nu, mysigt! :)

• Midsommardagsbruden

Sanasol_
    Vad exakt har Ni diskutterat gällande bröllop? Är det mellan dig ocb BT? Eller mellan Dig och Din blivande?

• Sanasol

Vi har pratat litegran om kläderna, middagen och vad man egentligen vill lägga "krutet" på. Jättekul att sitta och drömma och prata tillsammans.

Vi har pratat endel om min klänning också, och jag föröker hitta något enklare då jag verkligen vill att klänningen ska kännas jag! Är ju ingen krusidull!

Och lite om kyrkor och sådär. Stadskyrkan i Umeå är jättefin fast de har just börjat renovera den så den kanske inte ens är färdig då, och man vill ju inte gifta sig i en kyrka med byggställningar runtikring!

Vad har ni pysslat med under kvällen då?

• Midsommardagsbruden

Vilken läcker klänningssajt! Aldrig stött på den tidigare! Jessica var verkligen både fin och stilren!!! Du hat bra smak som bara den! Vad tyckte du om ST LUCIA

Visa den för din man och säg på skämt att du bestämt dig för den!!!

Känner igen mig i planerandet. Vill minnas att vi många lördagskvällar diskutterade bröllop över ett par glas vin. Vi påbörjade vår enoma gästpresentation hösten innan bröllopet och hade många flamsiga och mysiga kvällar framför datorn när Melwin somnat!!

På tal om byggnadsställningar...Vi bokade kyrka och festlokal i tidigt skede, och döm om vår förvåning när de två veckor innan vugseln sätter upp BYGGNADSSTÄLLNINGAR runt vpr vackra festlokal! Bestämde mig för att INTE deppa ihop helt enkelt. Baksidan där vi höll brudskålen blev ren, men det är ju ändå helhetsintrycket när man anländer med sina gäster som man vill fånga!

• Sanasol

Japp, känner verkligen att klänningen jessica är mer jag än någon av de andra klänningarna som jag sett. Och dessutom borde den ju relativt enkelt gå att få uppsydd åt sig ifall man skulle vilja det! :)

*Skratt* Jo, verkligen läcker klänning! Skulle jag säga det skulle han nog undra ifall jag slagit huvudet eller nåt! :D

Det känns ju så otroligt mysigt att få planera det här tillsammans!

Ajdå, tur att ni hade en fin sida av lokalen iaf! Ja, uscha det vill jag inte gärna vara med om, man vill ju att det ska se bra ut på bild och att det ska kännas fint just då också!

• Midsommardagsbruden

Hmmmmmmmm det funkade visst inte...

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop